פרטי התלונה

תלונות פליי בק פור יו

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת התשלום< נושא התלונה:
פרוכטר פנחס שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב ארנון 11 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שבוע לפני החתונה שלי הזמנתי באתר 'פלייבק' פלייבק לשיר מסויים. כאשר הגעתי לסניף שלהם בנהריה כדי לקחת את הפלייבק שמעתי אותו אצלהם בסניף והסברתי להם שהרמה של הפלייבק משש נמוכה.
"איש המקצוע" שהיה במקום זילזל בי על שאני לא מוצא שום קשר בין הפלייבק לשיר המקורי.
השארתי את הפלייבק בסניף והלכתי. ביקשתי מהם במפורש לא לחייב אותי על הפלייבק כי הוא לא טוב ולא לקחתי אותו.
התשובה שקיבלתי היתה שהם לא מוכנים להחזיר לי את הכסף כי אני הקלטתי את השיר לעצמי.
איך הקלטתי את השיר אם בכלל לא לקחתי אותו ?????
עלבון סוג הנזק :
החזרת הכסף שלי בחזרה פתרון נדרש :

פליי בק פור יו שירות לקוחות

, תגובה:
אורן -מנהל שם ותפקיד:
הלקוח הנ"ל הזמין פלייבק לשיר מסויים
על הפלייבק הושקע עבודה רבה ע"י מוסיקאי(עיבוד הקלטה והפקה)
הפלייבק עבר ביקורת לפני שהלקוח קיבל אותו ונשמע מעולה
הפלייבק נשלח ללקוח לנהריה
הלקוח קיבל את הפלייבק על גבי דיסק (תקליטור)
לאחר שקיבל אותו ככל הנראה העתיק את הדיסק ואז ביקש להחזיר כי הוא לא מרוצה
תגובה:
מכיוון שמדובר בתקליטור ויש היגיון סביר שהלקוח העתיק את הפלייבק(התקליטור)
ומכיוון שהושקע עבודה רבה על הפלייבק
ולכל צוות האולפן הפלייבק נשמע מעולה ללא כל פגם
אין כל סיבה להחזיר כסף ללקוח שקיבל שרות ותמורה מלאה

יש לציין שהלקוח הגיע לסניף נהריה להתלונן כשהדיסק כבר אצלו ככמה שעות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה