פרטי התלונה

תלונות חברת אלירן בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות. נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סחרוב 1, א.ת חדש ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.05 נציגה בשם נחמה מקבוצת אלירן התקשרה אלי בשעות הבוקר הלחוצות בזמן שאני בעבודה והציע לי לקנות את סל המוצרים שכללו סט מגבות סיר טפלון טלפון אלחוטי ועוד שלל מתנות כך הובטח לי ע"י נחמה, באותו הרגע אמרתי לה שאין לי זמן ואני לא מעוניינת במוצרים אך הנציגה לא נרתעה והמשיכה לנדנד ולהציק בדבר הקנייה, לאחר מספר נסיונות כושלים לנתק לה בנחמדות היא אמרה שזה משתלם ושווה וחבל לפספס הזדמנות שכזאת, ואז... אמרה שיש לה את הפרטים של הכרטיס אשראי ות"ז וכתובת והכל עוד מהקנייה הקודמת והיא רק שאלה אם אני מעוניינת או לא אז אני בתמימותי עניתי לה טוב נו אין לי זמן וניתקתי, היא הבינה את זה בתור טוב נו אני רוצה אבל אין לי זמן עכשיו, בכל מקרה יום למחורת אני רואה חיוב ראשון מתוך 4 של 150 ש"ח מקבוצת אלירן בע"מ, התקשרתי באותו היום וביקשתי לבטל את ההזמנה, ענה שם נציג שאיני זוכרת את שמו ואמר שאין בעייה זה ניתן לביצוע רק המנהלת אילנה צריכה לחזור אליך בזמן הקרוב, באותו היום המנהלת קשרי לקוחות בשם אילנה לא חזרה אלי, וכך גם יום למחורת התקשרתי שוב וביקשתי לבטל את ההזמנה או לדבר עם אילנה כדי שיבטלו את ההזמנה, וגם אז היא לא חזרה אלי סחבת זאת נמשכה בערך כשבוע וחצי עד שאילנה חזרה אלי וטענה כי לא ניתן ללבטל את ההזמנה אך היא יכולה להציע לי מגוון "מתנות" כמו תלושים לים המלח סט מגבות או קופסאת משחקים לילדים, בשווי 150 ש"ח וזאת רק בגלל שלא ניתן להחזיר זיכוי על ה150 ש"ח שירדו כבר מהחשבון, בנוסף לזאת אמרה כי תזכה אותי על 450 ש"ח (שזה ההפרש ל600 שווי העיסקה) ואני אראה את זה בימים הקרובים, מאז עברו כבר שלושה שבועות ועדיין לא ראיתי זיכוי זה, לאחר פנייתי האחרונה שלי הבנתי שלא ניתן לקבל החזר כספי על ה150 ש"ח אלא רק מתנה במקום, בעוד מספר ימים ככל הנראה יורד לי עוד חיוב של 150 ש"ח וזאת בגלל שהיא לא ביטלה את החיוב ולא זיכתה אותי על 450 הנותרים סחבת זאת עדיין בעיצומה ונוצר קשר עם חברת האשראי בקשר לביטול העיסקה (פרוצדורה של חברות האשראי עם פקס בנושא והכל) וכרגע ממתינים לתשובה.
אני חושב שאין שום ספק שקבוצת אלירן בע"מ עובדת לא לפי הנהלים ו"אונסת" את לקוחותיה לקנות מוצרים שלהם,
עוגמת נפש היא דבר פעוט להגיד על מקרה שכזה אין לי ספק שאת קנייתי הבאה אני לא אעשה באלירן, העוגמת נפש היא גם ההחזר כספי שהובטח לי ולא נראה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי במיידי ופיצוי על עוגמת נפש (בנוסף לזה בי פתרון נדרש :

חברת אלירן בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה