|
|
|
|
|
|
תקלה ללא מענה |
נושא התלונה: |
יום שישי 11 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.11.11 פניתי אל מוקד החירום של מי מודיעין לאחר חודש של תלונות חוזרות ונישנות על זרם חלש בברז המים ולאחר שהזמנתי טכנאי מטעמי לבדוק את האפשרויות לתקלה התלויות בבית לקוח, ברצוני להדגיש כ הפניה נעשתה ביום שישי בערב מאחר והבעיה החמירה עד כדי טיפטוף בלבד מברז המים, הסברתי את הבעיה לנציגה במוקד החירום אשר לקחה ממני את מספר הטלפון ויצרה קשר עם הטכנאי התורן, לאחר מספר דקות חזרה אלי הנציגה בטענה כי יצרה קשר עם הטכנאי וזה טען כי הוא לא מוכן להגיע ם און בעיית ביוב אן פיצוץ בצנרת. מאחר והדגשתי בפני הנציגה כי אני אם לתינוק בן 10 חודשים, הכנת אוכל בישבילו או ביצוע מקלחת נעשה מסימה בלתי אפשרית.
|
|
|
|
|
|
|
|
מי מודיעין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|