פרטי התלונה

תלונות מי מודיעין

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה ללא מענה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.11.11 פניתי אל מוקד החירום של מי מודיעין לאחר חודש של תלונות חוזרות ונישנות על זרם חלש בברז המים ולאחר שהזמנתי טכנאי מטעמי לבדוק את האפשרויות לתקלה התלויות בבית לקוח, ברצוני להדגיש כ הפניה נעשתה ביום שישי בערב מאחר והבעיה החמירה עד כדי טיפטוף בלבד מברז המים, הסברתי את הבעיה לנציגה במוקד החירום אשר לקחה ממני את מספר הטלפון ויצרה קשר עם הטכנאי התורן, לאחר מספר דקות חזרה אלי הנציגה בטענה כי יצרה קשר עם הטכנאי וזה טען כי הוא לא מוכן להגיע ם און בעיית ביוב אן פיצוץ בצנרת. מאחר והדגשתי בפני הנציגה כי אני אם לתינוק בן 10 חודשים, הכנת אוכל בישבילו או ביצוע מקלחת נעשה מסימה בלתי אפשרית.

מי מודיעין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה