פרטי התלונה

תלונות מלון אגמים ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת ירח דבש באגמים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
גם אנחנו, בדומה לזוג אלמליח, שהינו במלון ב-23/5. לעומתם, אנחנו באמת הגענו ל-4 לילות וכזוג שמגיעות לו ההטבות של ירח דבש... לא קיבלנו כמעט שום דבר ולמען האמת היינו צריכים להתחנן בכל פעם מחדש שיביאו לנו את המגיע לנו.
זה התחיל בזה שהגענו וקיבלנו חדר לא מסודר, בלי ניירות טואלט ובלי מגבות, כמובן ששום שמפניה ושום פירות לא חיכו לנו שם.
אחרי שקצת הצקנו, קיבלנו את ההטבות טיפין טיפין. בכל פעם היינו צריכים להתקשר לשירות לאורח כדי לקבל את השמפניה שמגיעה לנו, את השובר למסג' וכו'. בקיצור - עשו לנו טובה שהביאו לנו משהו...
לא רק זה אלא שכל ההטבות האלה הובאו טיפין טיפין וכל דבר הובא בפעם אחרת, בכל פעם מחדש הפריעו את מנוחתנו.
כשהתקשרנו והשארנו הודעה למנהלת יחסי הציבור, היא אפילו לא טרחה לחזור אלינו.
חבל כי בעבר אהבנו מאוד את המלון אבל ברור לנו שלשם לא נחזור ובטח שלא נמליץ עליו לחברינו המתחתנים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון אגמים ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה