פרטי התלונה

תלונות מלון אגמים ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וביזבוז כספי לחינם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אלת כתובת:
תיאור הבעיה:
בעקבות חתונתנו יצאנו לנופש בישרוטל-אגמים שבאלת הנקראת "חופשה על המים" .
לפניי הייהנו במלון ספורט של ישרוטל ועברנו לאגמים בגלל שזה מלון לילדים וכול זה דרך הדקה ה-90 .
באגמים היינו מה23 למאי עד ל25 במאי ובתאריך ה22 היינו במלון ספורט אבל זה אותה הרשת.( אותו דיל)
בערב של 23 יום שלישי מצאנו על הדלת פתק האומר שמגיע לנו מתנה מישרוטל הלכנו לקבל אותה ולא היה לצוות פנאי.
יום למחרת הלכנו לספה שבמלון והפקידה סיפרה לנו על מה שמגיע לנו בחבילת honey moon מלא הנחות לספה ואחד מהם זה 25 דקות לכול אחד מאיתנו ללא
תשלום אז היא אמרה שנלך לבחורה במלון שעוסקת ביחסי ציבור כדי לבקש מימנה מכתב עם לבבות וגלויה שרשום מאחור את המגיע לנו.
הבחורה אמרה שאנחנו צרכים להוסיף 200 וכמה שקלים (לא ממש זוכרים את המחיר המדוייק) רק בשביל לקבל את המכתב עם הלבבות והגלויה.
אז החלטנו לוותר ועשינו את המסג' באופו עצמאי בספה על סך 280 שקלים.
באותו ערב שחזרנו לחדר צלצלתי לקבלה ואמרתי להם שהם יכולם להביא את המתנה לחדר למרות שהתביישתי.
קיבלנו מעטפה ובמעטפה נמצא הדף עם הלבבות והגלויה עם מה שכתוב על התנאים ומה שמגיע עם איחולים לבבים וארוחה זוגית במלון וחתום על המכתב מנהל המלון אדע פינטו.
צלצלתי למנהל המלון אדי פינטו ואמרו לי שהוא יחזור אליי.
הוא צלצל לחדר והזדהה שזה הוא, סיפרתי לו ושאני רוצה את מה שמגיע לי או את הכסף או עוד פינוק.
והוא בחוצפתו משקר לי בטלפון ואני שומעת מהצד את הבחורה מיחסי ציבור שאומרת לו מה להגיד והוא אמר שהמתנה נתנת רק מ4 לילות ומעלה, התווכחתי איתו על זה שמגיע לנו כי יש לי את זה ביד והוא אמר לי שכול זה סתם בשביל לתת לנו הרגשה טובה , אז שאלתי אם הם משלים את כול האורחים כאן .
השיחה הסתיימה ואני נשארתי כמו טיפשה והוא הצליח לרמות אותי למרות שמגיע לנו ובכלל נתנו להם את הכבוד הזה להיום שם בתור חתן וכלה וזה האבל שעשו לנו פשוט שיקרו לנו בעניים.
בידינו המכתבים עם מה שקיבלנו (מכתב לבבות עם הגלויה שמנהל המלון חתום עליו).
עזרתכם תעזור לנו מאוד.

בכבוד רב
זהבה ושלומי אלמליח
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון אגמים ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת יחסי ציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
קראתי את פנייתם של משפחת אלמליח להלן הנקודות:
תגובה:
תנאי מבצע ירח דבש היינו לאורחים המגיעים ל4 לילות באמצע שבוע ו3 לילות בסוף שבוע- אורחים אלו המשלמים תוספת על כך וזכאים:
לשמפניה ופרות מסאז' זוגי וארוחה זוגית.
!!משפחת אלמליח הגיעו ליומיים ואינם היו זכאים להטבות אלו
- בשגגה הגיעו לחדרם ההטבות- כמובן שאנו לא ביטלנו את ההטבות הנ"ל למרות שהן לא שולמוו ולכן יכלו לנצל זאת בחופשתם הנוכחית - נאמר להם זאת ע"י מנהל תורן במלון
יש לציין שהסוכן שבצע את ההזמנה נתן להם מידע מוטעה על ההטבות,על כך עליהם לפנות אליו.

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה