|
|
|
|
|
|
לא מאפשרים לי לדבר עם נציג |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 ינואר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום.
יש לי תכנית פנסיונית שעשיתי בצורה עצמאית עם חברת הביטוח הכשרה.
בחודש פברואר הקרוב ימלאו לי 67 שנים ואני רוצה להגיש תביעה לקבלת קצבה. בחודש האחרון אני מתקשר אליהם כמעט כל יום. לאחר כמה דקות ארוכות של המתנה עונה לי נציגה אשר מודיעה לי שנציגי השרות עמוסים, היא מבקשת ממני את מספר הטלפון שלי ומודיעה לי שמישהו יתקשר אלי במשך היום אך אף אחד לא חוזר אלי. בכל יום שאני מתקשר אני מקבל את אותו ההסבר. אני אומר לנציגה שזה חוזר על עצמו כל יום ואף אחד עוד לא חזר אלי במשך חודש ואני מבקש לדבר עם אחראי\ת ואני נענה שזה בלתי אפשרי ושאני צריך להמתין בסבלנות עד שיחזרו אלי. חודש זה לא מספיק זמן לחזור אלי? אני כבר מתוסכל. אני חושב שסימנו אותי והם מנסים להתחמק מתשלום הקצבה. אני לא יודע מה עוד לעשות. אנא עזרו לי.
תודה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיתאפשר לי לדבר עם נציג כדי להסדיר את קבלת קיצבת הפנסיה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת הביטוח הכשרת הישוב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|