|
|
|
|
|
|
זלזול ואטימות מצד החברה - מכתב שני |
נושא התלונה: |
ג. sabina |
שם/כינוי: |
יום שלישי 09 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שנקר 2 תל-אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 09.10.07 התקשרתי שוב אל חברת הביטוח הכשרת הישוב. ענתה נציגה בשם אתי ושבתי והעלתי את נושא ביטול הפוליסות ללא הצדקה וציון כי נקלט אצלהם חשבון הבנק החדש ונתנה להם הרשאה להוראת קבע. הנציגה לא ידעה לענות לטענות שלי וקבשתי את אותה צחית מפורסמת האמורה לטפל בנושא שלי..נאמר שגב' בשיחה ושיחזרו אלי למחרת...ותנחשו מה? נכון עד היום לא שבו אלי. הזלזול והאטימות של חברה זו גובלים לא רק בהתעללות נפשית וגזל אלא גרמו לי ללחץ דם גבוה ולבעיות בריאות שלא היו לי מעולם ואני בסה"כ בת 39
|
בריאותי חמור |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת הביטוח הכשרת הישוב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|