פרטי התלונה

תלונות חברת הביטוח הכשרת הישוב

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נציגת שירות וחיוב שגוי! נושא התלונה:
רמסניק תמר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ד' 5/10/11 פניתי לחברת צבר בנוגע לביטוח רכב , רכשתי רכב חדש ודיברתי עם נציגה שהסבירה לי מחיר של ביטוח חובה וצד ג'.

כבר באותה השיחה ביקשתי לבצע לי את הביטוח מאחר והרכב כבר על שמי ומאוד רציתי להתחיל לנסוע עליו.

יש בבעלותי רכב נוסף שמבוטח בחברה כבר חצי שנה, לכן בשיחתי מול הנציגה שאלתי אם אני צריכה לשלוח שוב פקס עם תעודת עובד(שנותן הנחה) ורישיון רכב.

הנציגה אמרה לי שחוץ מהמספר רכב היא לא צריכה שום פרט שלי, אז שאלתי אותה איך היא תדע את כל שאר הפרטים? היא ענתה לי שהיא יודעת.

מסרתי לה את מס' הרכב והיא אמרה שתוך כמה ימים יגיע בדואר אלי לבית הביטוח החדש.

בתאריך 9/10/11 קיבלתי את הביטוח (אחרי השעה 17:00 בערב- כשהמוקד סיים לעבוד)

ונדהמתי לגלות כי שום פרט אינו תואם לרכב שלי, חוץ מהמספר רכב אותו מסרתי לנציגה.

(דגם רכב, סוג הילוכים ונפח מנוע לא היו תואמים)

בתאריך10.10.11 פניתי ב8:30 בבוקר לשירות שלכם על מנת לתקן את הטעות ודיברתי עם נציגה בשם ניצן.

ניצן טענה שרק נציגה אחת יכולה לעזור לי ובשם נעמי והיא מאוד עסוקה אז כשהיא תתפנה היא תחזור אלי.

הסברתי לה שאני זקוקה דחוף לעזרה כי אני חייבת לנסוע לעבודה אך הביטוח שלי כלל לא נכון!

היא אמרה לי "תני לי סלולארי שלך" מסרתי לה את המס' היא אמרה ביי וניתקה.

חזרתי שוב למוקד בשעה 8:50 וענתה לי נציגה בשם סיון-הסברתי לה שלא ברור לי למה הנציגה הקודמת ניתקה, אך אני צריכה עזרה.

הנציגה אמרה לי בתשובה שהיא לא מבינה מה אני רוצה ממנה.

הסברתי לה שהמתנתי בסבלנות שיענה לי נציג שמטפל במבוטחי בזק וכנראה זה ניתב אותי אליה אז היא אמרה לי שהיא יכולה לעשות לי ביטוח חיים אך לא ביטוח רכב.

ביקשתי ממנה שתעביר אותי בחזרה להמתין למענה אצל נעמי.

היא שמה אותי בהמתנה.

אני לא יודעת באיזה שלב של השיחה התחלפו הנציגות, אך לאחר המתנה ענתה לי מישהי מאוד מרוגזת שדיברה מאוד לא יפה.

היא התחילה לצעוק עלי שאני ממתינה סתם ושאני ארד מהקו. הסברתי לה שאני חייבת לדבר דחוף עם נציג לפני שאני עולה לכביש כי חשוב לי שהפרטים יהיו זהים בביטוח וברשיון רכב.

לא רק שזה לא עניין אותה מה שאמרתי היא התחילה לקלל אותי בטלפון ולצעוק ולא הצלחתי להשחיל שום מילה.

הזכרתי לה שהיא מדברת עם לקוחה אז שתוריד את הטונים אך היא אפילו לא שמעה זאת כי זה היה בתוך מטר הצעקות שלה עלי.

מרוב שהיא צעקה עלי ניתקתי את השיחה כי פשוט לא יכולתי להמשיך לשמוע את הצעקות שלה, ובכלל לא הבנתי למה היא צועקת עלי.

לאחר כמה שניות קיבלתי טלפון לסלולארי ממס' חסוי, עניתי לשיחה וזו הייתה נעמי.

ברקע שמעתי צעקות וקללות כדוגמת :"אל תתנו שירות לזונה הזאת תבטלי לה את הביטוח" - על שאר הקללות לא אחזור במכתב זה.

נעמי אמרה לי שניה ושמה אותי בהמתנה לשמוע מנגינה.

לאחר המתנה של כ-2 דק',נעמי חזרה לקו- היה שקט ברקע והיא אמרה שתתקן את הטעות שנעשתה בביטוח.

שאלתי את נעמי איך קוראים לנציגה שדיברתי איתה והיא אמרה לי שקוראים לה ירדנה צדוק.

היום בתאריך 12.11.11 אני רואה חיוב של 5 שקלים בכרטיס אשראי.
התקשרתי למוקד שסגור ונציג תורן אמר לי כנראה זה בגלל השינוי בפרטים- ושאני אפנה שוב למוקד ביום א'.
קודם כל למה לא נאמר לי תיקון טעות של חברה עולה לי כסף? (חשבתי רק עצבים) מדוע אף אחד לא מודיע???
אני לא מסכימה לתשלום הזה, שנעשה ע"י טעות של נציגה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיזוי והחזר כספי!! פתרון נדרש :

חברת הביטוח הכשרת הישוב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה