|
|
|
|
|
|
קניה בדיוטפרי |
נושא התלונה: |
הנרישי מרים הנרישי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 08 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
דיוטפרי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
נסעתי לחול ב8.9 חזרתי ב12.9 קניתי בדיוטפרי מחשב שלכם בבאג מחשבים ARNOVA הסברתי שם שאני צריכה את המישחק לידל בן 3 לא רק שזה לא מתאים לא ההעיקר מוכרים היו צריכים להסביר שזה לא מתאים ביכלל השירות שם היה גרוע ביותר,,,, קניתי בסוף את המשיר כי אוןתה בחורה הסבירה שזה קל מאוד למישחק הגעתי הביתה בשבת ב17.9 הילד שלי פתח הוא בן 20 ישר אמר אמא זה לא מתאים לנכד הלך לבאג בגן שמואל ניסו להסביר על המכשיר בקיצור לא הצלחנו לשחק איתו אנחנו הלכתי לבאג בגן שמואל להחזיר ומנהל החנות לא נתן לי אפשרות להחזיר למה פתחתי את האריזה איך אני יכולה לא ליפתוח את האריזה מה אני אנחש מה יש שם מבקשת להחזיר את המכשיר לבאג ולזכות אותי לא מבקשת כסף אפילו זו זכותי המלאה , פניתי לתלונות הציבור יש לי אסמכתא של מיכתב אני כותבת אלעיכים שלא תגידו שעבר 14 יום אשמח עם תעזרו לי להחזיר את המכשיר תודה מרים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת המכשיר לבאג ולקבל את כספי או זיכו לקנית מוצר אחר בבאג מחשבים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרמינל מחשבים ומולטימדיה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|