פרטי התלונה

תלונות טרמינל מחשבים ומולטימדיה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זיכוי על מוצר שהוחזר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לוניסקי 108, התחנה המרכזית החדשה, תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי בחנות זו נגן MP3 וגם מצלמה , ללא כל בעיה והייתי מרוצה. בנובמבר 2004 קניתי בהזמנה טלפונית סוללה נוספת לנגן שלי, שהיה מסוג נומד ג'יוקבוקס במחיר 339 קלים כולל משלוח.
כאשר הסוללה הגיעה גיליתי שאינה מתאימה לדגם הספציפי של הנגן שלי. הגעתי לחנות וישבתי עם בחור בשם לאוניד (מנהל חנות?) הסכמנו שינסה להזמין לי חדשה מחו"ל.
הבחור צילם את הסוללה של המכשיר שלי (המקורית) כדי להזמין חדשה, ואת הסוללה הלא מתאימה השארתי אצלו. הוא צילם עותק של הקבלה,אך לא זיכה אותי במקום בכדי להתקזז במחיר עם הזמנת הסוללה החדשה.

לאחר מספר שבועות שבהם לא הושגה הסוללה מהדגם הרצוי ,שוחחנו בטלפון ונאמר לי שיבוטל החיוב.

בעקבות שהייה בחו"ל לא יצא לי להתעסק עם הנושא ושכחתי ממנו, עד לאחר מספר חודשים, אז ראיתי שמעולם לא זוכיתי.

פניתי אל החנות במייל בספטמבר 2005, ולאחר מספר מיילים שבהם נטען שהנושא יטופל, זכיתי להתעלמות. (תכתובת מצורפת בסוף)

בעקבות לימודים,פעילות בזמן התנתקות וכמות של עשרות ימי מילואים בשנה ההיא, פשוט ויתרתי ולא התעסקתי יותר מידי בנושא.



יש בידי צילום הקבלה, 39905 ואני מעונייו בזיכוי. חבל שחנות שביצעתי בה רכישות באלפי שקלים, נופלת בטיפול בעניין של כשלוש-מאות שקלים.




----- Original Message -----
From: Herscovici
To: [email protected]
Sent: Sunday, October 16, 2005 6:01 PM
Subject: Re: יש חדש?


יהיה נחמד לקבל קצת יחס לאחר שהוצאתי אצלכם מעל 6000 שקל בשנתיים+ האחרונות.
אלכסנדר הרשקוביץ
052-8585387
----- Original Message -----
From: Herscovici
To: [email protected]
Sent: Monday, October 10, 2005 2:59 AM
Subject: יש חדש?


יש התקדמות או מסקנות בנושא?
----- Original Message -----
From: sales
To: 'Herscovici'
Sent: Wednesday, September 21, 2005 11:18 AM
Subject: RE: זיכוי על מוצר


אלכסנדר שלום,

הנושא בבדיקה ובטיפול בהקדם האפשרי.

בברכה,

שלומי רוזנטל - מנהל שירות לקוחות

טרמינל מחשבים ומולטימדיה




--------------------------------------------------------------------------------

From: Herscovici [mailto:[email protected]]
Sent: Tuesday, September 20, 2005 6:01 PM
To: [email protected]
Subject: זיכוי על מוצר



טרמינל שלום

לפני כעשרה חודשים קניתי בהזמנה טלפונית סוללה נוספת לנגן מסוג נומד ג'יוקבוקס.

הסוללה שקיבלתי לא התאימה לנגן שלי, ולאחר שהגעתי לחנות וישבתי עם בחור בשם לאוניד (מנהל?) הסכמנו שינסה להזמין לי חדשה מחו"ל.

את הסוללה הלא מתאימה השארתי אצלו והוא צילם עותק של הקבלה,אך לא זיכה אותי במקום בכדי להתקזז עם הסוללה החדשה. לאחר מספר שבועות שבהם לא הושגה הסוללה ,שוחחנו בטלפון ונאמר לי שיבוטל החיוב..

בעקבות שהייה בחו"ל לא יצא לי להתעסק עם הנושא ושכחתי ממנו עד היום,ולאחר בדיקה ראיתי שמעולם לא זוכיתי.

אני מצרף צילום של הקבלה ומבקש בכל תוקף לזכות אותי על הסוללה שהושארה אצלכם.

בעקבות חזרה מחו"ל לשם מילואים, ותחילת לימודים בקרוב אין לי זמן מיותר להתעסק בנושא ו/או להגיע לחנות,אני מבקש שהנושא יטופל בהקדם.

בכבוד רב

אלכסנדר הרשקוביץ
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

טרמינל מחשבים ומולטימדיה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה