פרטי התלונה

תלונות CNM

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שלא הגיע, לאחר חודשיים!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי בתאריך 18.6.06 נגן MP4 1GB מחברת powerdisk, דרך p1000 מתנה ליום ההולדת של אחי. בקניה צויין שהמוצר יגיע תוך גג 18 ימי עסקים. לאחר שהזמן, שמבחינה חוקית הייתי צריכה לקבל בו את המוצר, חלף-צילצלתי והובטח לי שהמוצר יגיע תוך יומיים. תוך יומיים (12.7.06)התחילה המלחמה בלבנון. כשצלצלתי שוב לאחר כשבוע, נאמר לי שהמוצר מתעכב בנמל בגלל המלחמה ושהם יפצו אותי ויתנו לי באותו מחיר נגן 2GB אשר יגיע תוך יומיים, על מנת שלא אבטל את העסקה. באי רצון הסכמתי ובשל המלחמה באתי לקראתם והסכמתי שהמוצר יגיע תוך גג שבוע ושרק לאחר מכן- אם לא יגיע, אבטל את העסקה. כאשר ראיתי שהמוצר עדיין לא מגיע ניסיתי לצלצל שוב מספר רב של פעמים,ללא מענה. כאשר ענו לי סופסוף- ביקשתי לבטל את העסקה. ניסו לשכנע אותי הרבה זמן שלא, אך כשראו שאני נחרצת, הסכימו. במקביל פניתי לחברת ויזה לבטל את העסקה, למרות שתשלום ראשון כבר נגבה ממני. פניתי גם לחברת p1000 על מנת להתלונן.
מספר ימים לאחר שפניתי לחברת ויזה, התברר לי מנציגת השירות בויזה שחברת CNM שמשווקת את powerdisk לא ביטלה את העסקה, למרות שביקשתי. כשצלצלתי שוב- הם לא הסכימו לבטל בטענה שהאחראי לביטולים לא נמצא. אחרי יומיים- כשכבר תפסתי את האחראי, הוא התחיל להאשים אותי שאני שקרנית ושהמוצר מחכה לי מזמן בסניף הדואר ושאני אשמה שלא אספתי אותו. כשדיברתי מאוחר יותר עם נציג לקוחות אחר, הוא הודה שהמוצר נשלח רק שבוע לפני כן כלומר חודש וחצי לאחר הזמן, ואיפשר לי לעקוב אחרי מיקום המוצר דרך אתר חברת הדואר, מה שאישר את טענתי בדבר אי אספקת המוצר. כשביקשתי לבטל את העסקה שוב- הם הודיעו לי שעד שלא יקבלו את המוצר חזרה מהדואר, העסקה לא תבוטל. הברירה שלי היתה או לקנות את המוצר,או לחכות 3 שבועות עד שהמוצר יוחזר אליהם או שאאסוף את המוצר ואביא להם את המוצר לת"א (אני גרה בירושלים).
בקיצור- עד עכשיו הם גבו ממני 50 ש"ח בלי שעדיין ראיתי את המוצר ואני גם מתכוונת לא לאסוף אותו. לפי ההתנהלות הגרועה בסיפור הזה- אני לא רוצה להתעסק איתם בכלל!!!
פשוט בחיים לא לקנות מהם!!!! עברו חודשיים והמוצר עדיין לא אצלי!!!
עלבון ו"נזק כספי" של 50 ש"ח, שסתם נגבו ממני למרות סוג הנזק :
החזרת הכסף שנגבה ופיצוי כלשהו בשל העוגמה והעלבון!! פתרון נדרש :

CNM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה