פרטי התלונה

תלונות CNM

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורבהספקה ומתן שירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי דיסק און קי דרך אתר p1000 בחנות זו, הספקה הובטחה תוך 14 יום עבודה
המוצר הגיע לאחר 23 יום, כאשר עשיתי אין-ספור ניסיונות להשיג אותם בטלפון ומאילים לא נענו
המוצר עבד כחודשיים, שוב ניסיונות רבים לקבל מהם תשובה, שלחתי את הדיסק לפי הוראותיהם ב31.8
לאחר מאילים רבים שלא קיבלו תשובה וטלפונים שנותקו, לאחר ששילמתי משלוח בדואר רשום לשם ומשם בחזרה אלי, הגיע אלי היום (12.10 דיסק און קי שונה מהקודם, אמנם באותה קיבולת, אך לא ידוע אם הוא שווה אותו דבר.
מחיר המוצר כולל משלוח 129 ש"ח
מחיר דואר רשום 19 ש"ח לcnm
מחיר דואר רשום 19 ש"ח חזרה אלי
סהכ 167 ש"ח
יצא לי קצת יקר , נכון?
כספי סוג הנזק :
החזר דמי המשלוח לתיקון וחזרה אלי( 38 ש"ח) שכן המוצ פתרון נדרש :

CNM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה