פרטי התלונה

תלונות CNM

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לגבי זיכוי כספי. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ת"א דיזנגוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/7/2006 רכשתי דרך אתר GETIT נגן MP4 במחיר של 238 ש"ח כולל דמי משלוח.
קיבלתי במיידית אישור הזמנה במייל וכמובן שהמוצר יגיע עד 14 ימי עסקים.
הזמן חלף ועברו להם 14 ימי עסקים והנגן עוד לא הגיע.
ביום ה15 התקשרתי אמרו שהייתה טעות והם ישלחו לי פיצוי.
ביום ה16 התקשרתי וחיכיתי ואמרו שהיתה בעיה בדואר.
ביום ה17 המוצר הגיע, ראיתי ששלחו לי מן נרתיק קטן כביכול על "פיצוי".
פתחתי את המוצר וגיליתי שהמוצר אינו תקין!
התקשרתי אליהם בחזרה, דיברתי עם נציג מכירות של חברת CNM, והסברתי לו שלא מספיק שחיכיתי מעל חודש (ברוטו לא ימי עסקים) בשביל נגן MP4, גם הגיע מאוחר וגם הגיע אחד לא תקין? אז דרשתי ממנו שיחזירו לי את הכסף.
הוא אמר תשלח את המוצר באריזתו המקורית לכתובת כך וכך, ותזוכה עד השקל האחרון.
למחרת ניגשתי לדואר ושלחתי את המוצר.
אחרי כמה ימים מתקשר אליי נציג אחר מחברת CNM ואומר לי שהם לא מזכים.
למה? ככה כי אנחנו לא מזכים הוא טעו.
בכל מקרה הוא שלח בעל כורחי מכשיר תקין שוב בדואר למרות שבפירוש התנגדתי שלא ישלח ושיזכה אותי כי הרי בתקנון שלהם רשום שניתן להחזיר עד 14 ימי עסקים!
בכל מקרה ניגשתי לדואר וסירבתי לקבל את המוצר.
למחרת התקשרתי אליהם והם פשוט אמרו לי אנחנו שלחנו לך תאסוף את המוצר ולא רצו לשמוע אותי. ופשוט אמרו לי שזה לא יקרה שאני יזוכה ולא כלופ ושאנ יכול "לקפוץ עד מחר".
בכל אופן עד היום 20/12/2006 נשארתי עם חיוב של 238 ש"ח אבל ללא נגן וללא זיכוי.
אנא עזרתכם בנושא
בתודה
בן שטרית אלירן.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

CNM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה