הטעיה מכוונת בזמן ביצוע חיוב באינטרנט |
נושא התלונה: |
יום ראשון 23 פברואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נכנסתי לעמוד ההרשמה לאתר.
פרטי כרטיס האשראי שלי היו רשומים כבר מחיוב קודם.
התכוונתי להירשם לחודש ובברירת המחדל היה חיוב לשישה חודשים פרימיום. באותה שנייה לחצתי על ביטול עיסקה והמערכת נתנה לי הודעה של משהו בסגנון"חבל שלא המשכת בתהליך ההרשמה".
לאחר כ-2 דקות בדקתי אם חוייבתי וראיתי לתדהמתי שחוייבתי במנוי לשישה חודשים פרימיום!!!
אבקש לבטל טעות זאת ללא דיחוי שכן:
עד כמה שידוע לי אם הם לא מחזירים לי את הסכום המלא עד 7 ימי עסקים אני יכול לתבוע אותם על סכום של עד 10,000 ללא הוכחת נזק. והרי אני מצטט "במסגרת התיקונים לחוק, (סעיף 31א, למי מכם שמתעקש) נקבע כי בית המשפט רשאי לפסוק פיצויים שאינם תלויים בנזק שנגרם לצרכן, בסכום של עד 10,000 ש"ח, בכל מקרה שבו:
"ביקש צרכן לבטל עסקה מתמשכת באמצעות הודעת ביטול לפי הוראות סעיף 13(ד) - והעוסק המשיך לחייב את הצרכן בתשלומים בשל העסקה, בניגוד להוראות אותו סעיף;
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול החיוב באופן מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|