פרטי התלונה

תלונות jdate

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מגעיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: יחס מגעיל משרות הלקוחות.
הריני לקוח שלכם לא מעט שנים לסירוגין,
והייתי מעוניין לשתפך ביחס המשפיל שזכיתי לקבל היום משרות הלקוחות שלך.
לפני כחודש רכשתי מנוי אצלכם לחודש אחד , במחיר 129 ₪ משום מה אתה חייבתם אותי במנוי לשישה חודשיים(לא מבין למה) בכל אופן התקשרתי היום וענתה לי נציגה בשם ליטל שדיברה בצורה גועלית ומשפילה וישר אמרה שלא מגיע לי זיכוי ולא כלום, ואם אני רוצה היא תעביר אותי לאחראי משמרת עניתי שכן לאחר כמה דקות חזרה אלי ואמרה שאין אחראי משמרת, והוא יחזור אלי שאלתי אם ישנה אפשרות להמתין על הקו, אך ליטל ענתה בצורה הבאה: לא! להתראות!.
השיחה מוקלטת אגב
התקשרתי שוב וענתה בחורה בשם ריני שמימנה ביקשתי מנהל אך היא אמרה שמנהל יוכל לחזור אלי.
אזכיר עוד עניין לפני כחודש ביטלתי את החידוש האוטומטי אך אתם בכל זאת חידשתם, לאחר שפניתי אליכם וראיתם שלא נעשה כל שימוש במנוי הואלתם בטובכם לבטלו.
וכספי סוג הנזק :

jdate שירות לקוחות

, תגובה:
קלנר אמיר - מנהל אתר J שם ותפקיד:
ראשית למען הסדר הטוב, הלקוח לא רכש מנוי לחודש אחד וחוייב עבור שישה, אלא רכש שישה חודשים וחוייב בהתאם,ואף אישר זאת במהלך שיחתי עימו.
שנית באותו יום ה-12/7 שבו התרחש סיפור המעשה, הלקוח שוחח עם מנהל משמרת אשר התנצל בפני הלקוח על המקרה,
בנוסף, אני יצרתי קשר טלפוני עם הלקוח בו ביום ופתרנו יחדיו את הסיפור לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
תגובה:
הלקוח חוייב אך ורק עבור חודש וקיבל זיכוי כספי בגובה ההפרש.
הלקוח קיבל מנוי באתר במתנה, כפיצוי על החוויה שתיאר.
לסיכום, למרות הכותרת בדבר איכות השירות, יש פה מקרה של לקוח אשר פנה למחלקת השירות שלנו בבקשה כזו או אחרת, וכשהדבר לא הסתייע ,הגיע עד מנהל האתר אשר פתר את העניין, וכל זאת בו ביום, זו איכות השירות, באשר לפניית הלקוח אליכם - יש כאן מקרה של לקוח אשר בחר להקדים תלונה לתרופה, אך זו זכותו כלקוח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה