פרטי התלונה

תלונות jdate

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מביש לגמרי נושא התלונה:
כהן אורלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לעשות מנוי בבוקר.
מוקדנית נתנה לי את כל הפרטים. ביקשתי שתחזור אלי מאוחר יותר כיוון שטענה שמה שהיא מציע לי תקף רק להיום. לא חזרו אלי ולכן לקראת ביום היום אני התקשרתי
מוקדנית אחרת ענתה לי לטלפון, שאלה מי טיפל בי אמרתי לה שיעל טיפלה בי אמרה לי יעל תכף תחזור. ביקשתי שהיא תעזור לי ואמרה לי שאין שום בעיה שאלה אותי מה יעל סיכמה איתי, אמרתי לה בדיוק מה יעל דיברה איתי אך אמרתי לה שאני מעוניינת במנוי של חודש והיות ואני לקוחה ותיקה ואנחנו לפני חג האם תוכל לתת לי איזה שהיא הטבה כמו עוד שבוע על חשבונם, אמרה לי שזה ממש חריג אבל בסדר גמור ושמה אותי על המתנה ואחרי חזרה ואמרה שאי אפשר. חשתי מאוד מובשת כי לאחר שנאמר לי שזה חריג ובסדר היא חוזרת מדבריה. מאוד היה לי לא נעים שאחרי שאומרים לי כן חוזרים בעצמם ואומרים לא ואפילו לא מעבירים אותי לאחרי- כי אחראי חוזר אליך אחרי שלושה ימי עסקים....
נאלצתי לסיים את השיחה ולא לעשות מנוי היות וזה לא מקובל שמישהו אומר משהו וחוזר בעצמו. גם שיחת טלפון היא סוג של התחייבות
עלבון סוג הנזק :
לקיים את ההבטחה שנאמרה לי בשיחה פתרון נדרש :

jdate שירות לקוחות

, תגובה:
הילה דגמי, מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
שלום רב,

ראשית אני מעוניינת להביע את התנצלותי על תחושותיה של אורלי מהתנהלות נציגי השירות תחת ניהולי. הנושא נבדק ולא יישנה.
הבוקר שוחחתי עם אורלי והמקרה בא על פתרונו לשביעות רצונה של הלקוחה.

מאחלת לכולם שנת אהבה וזוגיות מוצלחת,

בכבוד רב,

הילה
תגובה:
הוענק זמן מתנה והוצעו ללקוחה הצעות המנוי אשר הוצעו לה מלכתחילה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה