אי מוכנות לבטל את השירות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני יום(7/2/2012) רכשתי מנוי לשישה חודשים ב JDATE. והיום(8/2), החלטתי לבטל את המנוי עקב חוסר שביעות רצון מהאתר. ע"פ חוק הגנת הצרכן סעיף 14ג שבו ניתנים לי 14 יום לביטול עסקה מתמשכת מיום התחלת השירות. התקשרתי אליה וביקשתי לבטל את העסקה - רק לקבל את התשובה שהחוקים האלה לא תקפים על עסקה דיגיטלית ושאני מחוייב לתקופה המלאה של השישה חודשים.
אחרי הרבה וויכוחים הם הסכימו להחזיר לי 2/3 מהסכום המלא ששילמתי.
עד כמה שידוע לי אם הם לא מחזירים לי את הסכום המלא עד 7 ימי עסקים אני יכול לתבוע אותם על סכום של עד 10,000 ללא הוכחת נזק. והרי אני מצטט "במסגרת התיקונים לחוק, (סעיף 31א, למי מכם שמתעקש) נקבע כי בית המשפט רשאי לפסוק פיצויים שאינם תלויים בנזק שנגרם לצרכן, בסכום של עד 10,000 ש"ח, בכל מקרה שבו:
"ביקש צרכן לבטל עסקה מתמשכת באמצעות הודעת ביטול לפי הוראות סעיף 13(ד) - והעוסק המשיך לחייב את הצרכן בתשלומים בשל העסקה, בניגוד להוראות אותו סעיף;
אשמח לביטול העיסקה בהקדם האפשרי.
|
ביטול העסקה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|