פרטי התלונה

תלונות jdate

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מוכנות לבטל את השירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יום(7/2/2012) רכשתי מנוי לשישה חודשים ב JDATE. והיום(8/2), החלטתי לבטל את המנוי עקב חוסר שביעות רצון מהאתר. ע"פ חוק הגנת הצרכן סעיף 14ג שבו ניתנים לי 14 יום לביטול עסקה מתמשכת מיום התחלת השירות. התקשרתי אליה וביקשתי לבטל את העסקה - רק לקבל את התשובה שהחוקים האלה לא תקפים על עסקה דיגיטלית ושאני מחוייב לתקופה המלאה של השישה חודשים.
אחרי הרבה וויכוחים הם הסכימו להחזיר לי 2/3 מהסכום המלא ששילמתי.
עד כמה שידוע לי אם הם לא מחזירים לי את הסכום המלא עד 7 ימי עסקים אני יכול לתבוע אותם על סכום של עד 10,000 ללא הוכחת נזק. והרי אני מצטט "במסגרת התיקונים לחוק, (סעיף 31א, למי מכם שמתעקש) נקבע כי בית המשפט רשאי לפסוק פיצויים שאינם תלויים בנזק שנגרם לצרכן, בסכום של עד 10,000 ש"ח, בכל מקרה שבו:
"ביקש צרכן לבטל עסקה מתמשכת באמצעות הודעת ביטול לפי הוראות סעיף 13(ד) - והעוסק המשיך לחייב את הצרכן בתשלומים בשל העסקה, בניגוד להוראות אותו סעיף;

אשמח לביטול העיסקה בהקדם האפשרי.
ביטול העסקה. פתרון נדרש :

jdate שירות לקוחות

, תגובה:
שחר סמואל-מנהל בשירות שם ותפקיד:
ברכישת מנוי באתר ג'דייט אנו מדגישים ללקוחות כי קיימים מחירים מוזלים למצטרפים לאתר ומתחייבים לתקופת מנוי ארוכה. כמו כן הדגש הוא כי אין אפשרות לשנות את את מסלול המנוי. בעקבות התלונה, נבדק ע"י האם הלקוח אכן השתמש באתר.זאת לאחר שהוצע לו זיכוי חלקי וקיצור של תקופת המנוי. תגובה:
שוחחנו עם הלקוח והוחלט לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב לזכות את הלקוח על כל העסקה.
בסיום השיחה הלקוח יצא מרוצה ושבע רצון מן הפתרון שהוצע לו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה