הסתרת מידע והטעיה לכאורה של מנויים באתר הכרויות JDATE |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ידידה שלי רכשה מנוי באתר ונדהמה לגלות כי האתר שינה לאחרונה את כללי ההתקשרות עם החברים בו. בניגוד לעבר ובניגוד למקובל באתרי היכרויות אחרים, כדוגמת החצי השני, חברים שאינם מנויים באתר זה לא יכולים לקבל את פרטי ההתקשרות ולהשיב לה. מאחר ואתרים אלה שומרים בחשאיות על שיעור מנוייהם (ייתכן כי מדובר במספר נמוך מאד) הרי שעולות השאלות הבאות:
1. מדוע מפעילי האתר לא מודיעים בגלוי ומראש למי שמבקש לעשות מנוי על התנאים החדשים המצמצמים את אפשרויותיהם? האם אין פה הטעיה צרכנית?
2. לחלופין, מדוע לא מסומנים המנויים בצבע אחר או בהבלטה כדי שלא לבזבז את זמנם של אחרים במשלוח הודעות שלא ייענו? לכאורה, סימון זה יעודד את מי שלא עשה מנוי, לשקול זאת.
3. בשל ההטעיה לכאורה, הידידה שלי מעונינת לבטל מיידית את המנוי ולקבל את כספה בחזרה או לחלופין שיאפשרו לחברים שאינם מנויים לקבל את פרטיה.
תודה מראש על התייחסות לפניה, מאחר ולא מדובר רק במקרה זה וידוע לי על מתלוננים\ות נוספים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|