פרטי התלונה

תלונות jdate

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
http://www.jdate.co.il/ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/7/2012 הצטרפתי למנוי ל- 6 חודשים.
בתאריך 31/7/2012 הודעתי להם על ביטול המנוי.

תשובתם היתה שאין אפשרות לבטל מנוי אלא רק לא לבצע חידוש בעוד 6 חודשים.

רחל שלום רב,

בתגובה לפנייתך האחרונה – כפי שמצוין בתנאי הרכישה כל המנויים הינם בהתחייבות
לתקופת הרכישה.
המנוי שלך הינו לתקופה של 6 חודשים ולא ניתן לבטלו לפני סוף התקופה.

את החידוש האוטומטי שאמור להתרחש בתום התקופה ניתן לבטל, בכל שלב, באופן הבא:

להיכנס ל"כלים והגדרות" הנמצא בסרגל הכלים ולבחור באפשרות "הגדרות חידוש אוטומטי"
(תחת "ניהול חשבון").


____________________________________

נדמה לי שבעידן של היום, ביטול התחייבויות וכדומה, ניתן לבטל התחייבויות כאלו ואחרות ולא רק מבחינה אתית.
האם ניתן לחייבני לשלם עבור שרות שאינני רוצה לצרוך יותר?

אני השבתי להם והסברתי להם כי אינני יכולה לממן את המנוי הנ"ל.
כמובן שברור לי שיש לשלם עבור החודש שצרכתי (למעשה פחות מחודש, אבל יש לתת מן הסתם הודעה מוקדמת.)

אודה לעזרתכם הרבה בנושא.
בברכה,

רחל
כספי סוג הנזק :

jdate שירות לקוחות

, תגובה:
הילה דגמי, מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
מנהל צוות מטעמנו שוחח עם הלקוחה.
הבהרנו כי לקוח אשר רוכש מנוי באתר מסכים לתנאי השימוש המסבירים את מגבלות הזיכוי בעת שימוש. במיוחד שעברו יותר משבועיים מיום הרכישה.
עם זאת הבנו לליבה כי אין לה צורך במנוי עוד ולכן לפנים משורת הדין הוחלט לקצר את מנויה לחודש במקום לשישה חודשין.
המקרה הסתיים לשביעות רצון הלקוחה.

בברכה,

צוות Jdate.co.il
תגובה:
קיצור מנוי משישה חודשים לחודש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה