פרטי התלונה

תלונות jdate

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא תקין וגזילת כספים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ספיר 1 הרצלייה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/2 רכשתי מנוי לחודש בודד לאתר ההכרויות בסך 129 ש"ח תוך כדי רכישה באינטרנט לא הופיעו פרטים לאישור שאני אכן רוכשת מנוי חודשי, ההזמנה התקבלה ללא פרטים של מה שהוזמן וללא הסכום. רק לאחר מספר ימים התברר לי שרכשתי מנוי חצי שנתי בסך של כמעט 500 ש"ח. כשגיליתי זאת ב- 10/2 צילצלתי מיד לשירות הלקוחות 099701710 חיכיתי פעמים רבות כ- 6 דקות לקול מוסיקה ובכל פעם נותקתי, הניסיונות שלי להשיג את שירות הלקוחות נימשכו מספר שעות. וגם לפנייה שלי דרך אתר האינטרנט לא נענו. כשהגעתי סוף סוף למוקדנית שירות, היא הודיעה לי שעלי לצלצל אליהם שוב ב- 1/3 על מנת לבטל את המנוי ושאין אפשרותלבטל אותו כרגע. בשל הטירדה הרבה בהשגתם כעסתי ודרשתי לדבר עם מנהל, אותו קיבלתי רק לאחר איומים בפנייה לאתר תלונה וכו'. המנהל היה עוד יותר בוטה וטען "אלה הנוהלים ואנחנו עמוסים לכן קשה לשיג אותנו" . אני מבקשת שתסייעו לי לבטל את המנוי החצי שנתי לאלתר ללאצורך בעיכובים, טלפונים ועוגמת נפש נוספת וכן שהחברה תשנה את צורת הרכישה באתר כך שללקוח יהיה ברור שהוא אכן רוכש את מה שביקש לרכוש. כלומר מנוי לחודש בודד ולא מנוי חצי שנתי במאות שקלים.
המון תודה,
שירי
כספי סוג הנזק :
אפשרות לקבלת החזר פתרון נדרש :

jdate שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה