פרטי התלונה

תלונות jdate

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסרבים לבטל עסקה לאחר יומיים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
פני כיומיים רכשתי מנוי לשישה חודשים ב JDATE.
לאחר שהבנתי שהאתר מערים קשיים בקריאת ההודעות של הצד השני גם למי שרכש מנוי (כמוני)החלטתי שאני רוצה לבטל את המנוי עקב חוסר שביעות רצון מהאתר.
שלחתי דרך הצור קשר באתר מייל עם בקשה להתנתק וגם שוחחתי מספר פעמים עם נציגי שירות הלקוחות בבקשה לביטול העסקה.
נאמר לי שכפי שמצוין בתנאי הרכישה כל המנויים הינם בהתחייבות לתקופת הרכישה קרי 6 חודשים ואם ארצה להתנתק, אצטרך לשלם להם עבור חודש אחד לפחות בתעריף מלא של 129ש"ח.
אולם יש את תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), המקנות לצרכן את הזכות לבטל עסקאות מסוימות באופן חד צדדי וללא סיבה, ולקבל את כספו חזר כל עוד זה נעשה תוך 14 ימים מביצוע העסקה.
קראתי כאן באתר את המשפטים הבאים:

"אם הם לא מחזירים לי את הסכום המלא עד 7 ימי עסקים אני יכול לתבוע אותם על סכום של עד 10,000 ללא הוכחת נזק.
והרי אני מצטט "במסגרת התיקונים לחוק, (סעיף 31א, למי מכם שמתעקש) נקבע כי בית המשפט רשאי לפסוק פיצויים שאינם תלויים בנזק שנגרם לצרכן, בסכום של עד 10,000 ש"ח, בכל מקרה שבו:
"ביקש צרכן לבטל עסקה מתמשכת באמצעות הודעת ביטול לפי הוראות סעיף 13(ד) - והעוסק המשיך לחייב את הצרכן בתשלומים בשל העסקה, בניגוד להוראות אותו סעיף;

אני מקווה ש JDATE יבטלו ויחזירו לי את הכסף או כמו שאומרים:
see you in court
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

jdate שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה