פרטי התלונה

תלונות jdate

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר + נסיון לגבות כסף בניגוד לחוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מנוי לשלושה חודשים ב99 ש"ח לחודש ביום שבת האחרון. שמתי לב שלא ניתן לבטל את החידוש האוטומטי באתר (פעם הייתה אפשרות כזו וjdate פשוט העלימו אותה). במקומה כתוב שיש ליצור קשר טלפוני ולבקש את ביטול החידוש האוטומטי. ביום ראשון , בנוסף על רצוני בביטול החידוש האוטומטי, התחרטתי על התקופה הארוכה והחלטתי לבקש גם קיצור המנוי לחודש.
לא עשיתי שימוש במנוי מעבר ליום אחד וגם בו קראתי סך הכל הודעה אחת.
הצלחתי ליצור קשר רק ביום שני (ביום ראשון ב20:00 לא היה מענה , למרות שבאתר כתוב שכן).
לבקשתי לבטל את החידוש האוטומטי השיבו שאתקשר בעוד חודש ורק אז "כשאני בטוחה" הם יואילו בטובם לבטל את החידוש.
לגבי קיצור התקופה - הפקידה התווכחה איתי ואמרה שלא ניתן.
רק אחרי שאמרתי שאתלונן למי שצריך היא הציעה שיקצרו לי לחודש, אבל צריך לתזכר אותם , שוב , בעוד חודש (עד ה 4 ליוני).

חוסר הנכונות שלהם לבצע מיידית את בקשותי מעיד על כוונתם לרמות.
שכן אם אפספס את תאריך התזכור, כמובן שהם "לא יוכלו" לבטל את החידוש או לקצר את המנוי.
מדוע בעידן המחשב צריך לתזכר אותם כעבור חודש ?
מדוע לא לכבד את רצון הצרכן ולדבר אלי כאילו מדובר בילדה בת 3 שלא יודעת מה היא רוצה "כשתהיי בטוחה תתקשרי .." .
נסיונותי להסביר שאני מאוד בטוחה ויודעת מה אני רוצה , נענו באופן לא אדיב ובקושי רב נעניתי ע"י הפקידה במייל שמסכם את השיחה.
אשתדל לעדכן את אתר תלונה, לגבי עדכונים בעניין.
יתכן הפסד סוג הנזק :
מייל מטעם jdate שמכבד את בקשתי לביטול החידוש האוטומטי וקיצור המנוי לחודש באופן מיידי וללא צורך בתזכורת. פתרון נדרש :

jdate שירות לקוחות

, תגובה:
רועי בלה, מנהל כספים שם ותפקיד:
לאחר שביררנו את פרטי המקרה, עולה כי התמונה שתיארה הגברת דנה אינה מדויקת.

למעשה, החברה פעלה בהתאם להוראות החוק המחייבות ותקנון האתר אותם אישרה הגברת דנהעת הצטרפותה לשירות.
הגברת דנה, אשר עשתה שימוש בשירותי החברה והכירה אותם מזה זמן, יצרה קשר עם החברה לצורך קיצור המנוי, וזאת לאחר שעשתה בו כבר שימוש וניסתה ליצור קשר עם מנויים אחרים באתר.
תגובה:
לגופו של עניין ולפנים משורת הדין, הוחלט לקצר את המנוי ללקוחה ולתת לה זיכוי כספי בגין ההפרש.

אין באמור לעיל כדי להוות וויתור על כל טענה או דרישה העומדת לחברה, או להוות הודאה באיזו מהטענות שהועלו בתלונה, אשר מוכחשות בזה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה