פרטי התלונה

תלונות jdate

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש אוטומטי של מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ספיר 1 הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שנה פתחתי כרטיס באתר ושלמתי לחודש (מה-3.6.12).
חודש-חודשיים אחרי, נכנסתי לאתר כמה פעמים ומאז לא נכנסתי לאתר ולא היה לי צורך בשרותיו.
החודש גיליתי שמאותו תאריך ועד היום מחייבים אותי חודשית, על מנוי של 129 ש"ח לחודש.

לדברי נציגה האתר יש אזכור לחידוש אוטומטי של המנוי בזמן התשלום.

ברצוני להבהיר שבאתר יש אפשרות לרכוש מנוי של חודש, כמה חודשים ושנה, כך שאם הייתי רוצה מנוי של שנה הייתי רוכשת אותו מראש. ובהחלט לא ראיתי את ההודעה על החידוש האוטומטי. דבר זה מטעה מאוד ולאחר ברורים עם אנשים נוספים הבנתי שאיני הראשונה שנפלה בזה.

באתר מוכנים להחזיר לי על שלושה חודשים בלבד, למרות שרשום במערכת את התאריך האחרון שבקרתי באתר.
בקשתי שיחייבו אותי על כל הזמן שנכנסתי לאתר, אך שיזכו אותי על שאר החודשים שלא הייתי באתר (מדובר בסכום לא קטן בשבילי)

הנציגה הודיעה לי שמחובתי היה לבטל את המנוי ואין מה לעשות.

ידוע לי שיש חוק נגד חידוש אוטומטי משנת 2009 וגם נגד אותיות קטנות כוכביות והטעיית הציבור מ-2012 לכן לא ברור לי מדוע נציגת האתר מתעקשת על החזר חלקי בלבד.

אני מרגישה שנעשה לי עוול ומגיע לי החזר כספי ולכן אבקש את עזרתכם בכך.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

jdate שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה