פרטי התלונה

תלונות ניו בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
העבודה 12, ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתחילת חודש אפריל בוצעה הזמנה של ערכת מסננים למערכת טיהור 2 שלבים (סנן מרכך + פחם) למערכת מי-צורים 3 שברשותי. בשיחה שנערכה עם אנה, משירות לקוחות, נאמר כי המסננים תואמים באופן מלא למערכת מי-צורים 3.
בתאריך 11.04.07 חויבתי דרך כרטיס האשראי בסך של 200 ₪.
עם קבלת מערכת המסננים, בתאריך 17.04.07, ניתן היה לראות כי המסננים אינם זהים לאלה הקיימים במערכת עצמה, גם בגודלם וגם בצורתם. על כן, נמנעתי מפתיחת המסננים והתקשרתי לשירות הלקוחות להצביע על השוני, שמא שלחו לי מסננים לא תואמים. חגי, טכנאי שירות מטעם חברת ניו-בר, צלצל אלי למחרת בטענה שהמסננים תואמים למערכת מי-צורים 3, למרות ההבדל בצורתם ובגודלם. בשיחה שנערכה עמו, הוא אמר לי לנסות להתקין ואם תהיה בעיה, תהיה באפשרותי להחזיר את המסננים. אמירה זו הפתיעה אותי, שהרי עלי לפתוח את המסנן עצמו כדי לנסות להכניסו למערכת, לכן וידאתי את הדבר מול חגי שאישר כי אכן אוכל להחזיר את המסנן, היות והוא היה בטוח כי המסנן תואם למערכת שברשותי.
כפי שסוכם, ניסיתי להתקין את המסנן אך מכיוון שהיה גדול פיזית מהמסנן הקיים במערכת, לא ניתן היה לסגור את בית המסנן כראוי. חגי אישר, שהמסנן שהם שלחו אכן גדול במידותיו אך הוא עשוי מחומר ספוגי שניתן לדחיסה.
החלטתי שאין ברצוני להשתמש עם מסננים אלו, מכיוון שאינם תואמים למערכת, אלא בדרך עקיפה ולכן פניתי שוב לשירות הלקוחות כדי להחזיר מוצר זה.
בשלב זה איני מעוניין בשירותם עוד, גם לא בשירות טכנאים שיבוא לביתי.
נתקלתי בתשובה שלילית בה חברת ניו-בר מסרבת לקבל את המוצר היות והוא נפתח.
פילטר הפחם טרם נפתח ופתיחת פילטר המרכך נעשתה באישורו של הטכנאי מטעמם ובהבטחתו כי אם לא יתאים, אוכל להחזירו.
לאור האמור לעיל אני מצפה לקבל החזר כספי מלא בעבור, כך שניתן יהיה לסיים התקשרות עסקית זו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא בסך 200 ש"ח תמורת החזרת המוצר פתרון נדרש :

ניו בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה