פרטי התלונה

תלונות ניו בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר מים לא תקין נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ח' העבודה 12 כתובת:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמי אשה נכה שסובלת ממחלת ניוי שרירים ומרותקת לכסא גלגלים, להקלה עליה רכשנו בשבילה בר מים חמים וקרים מהמשוכללים בחברה וע"פ הצעתם. ובוצעה העסקה בטריד אין ובנוסף שולם סך של1800 ש"ח. לאחר חודש היתה תקלה במכשיר הגיעו ותיקנו, בקיצור במשך מס' חודשים המכשיר היה מקולקל רוב הזמן.
כתבתי מכתב למנכ"ל (הוא כבר לא קיים בחברה ע"פ המזכירה) והגיע תכנאי ולקח את המכשיר למעבדה למשך חודש ימים. לאחר מס' טלפונים שלי , הוחזר המכשיר ומאז הוא עומד על השיש ללא שימוש כלל אינו תקין שוחחי עם החברה מס' רב של טלפונים כל פעם ענתה פקידה אחרת לקחה פרטים והבטיחה לחזור אלי, אבל לא דובים ולא יער. התעקשתי לשוחיח עם האחראית , אשר אמרה לי בשיחה עמה בצורה גסה ביותר שהיא בישבה ולא יכולה לדבר , האחריות על המכשיר הסתימה , ושהיא יכולה לעזור בכך שאני ארכוש מכשיר חדש ממנה , בצורת טרייד אין. ואני סרבתי.
המנכלית שמה גילה מזרחי- פל' 057-7616451 , פקידות אשר שוחחתי איתם *אושרת *נטלי. עד כתיבת מכתבי זה , לא חזרו אלי מהחברה כלל.
לאחרונה שמעתי שהחברה אינה אמינה והם רוצים לסגור אותה ,
לכן אני מבקשת את עזרתכם המהירה ביותר, אחרת כסף אמי הלך, אמי מתקיימת מהמוסד לביטוח לאומי נכות בלבד.
תודה על טיפולכם. ממני דינה
החלפת המכשיר אפילו במכשיר פחות משוכלל רק שיעבוד פתרון נדרש :

ניו בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה