פרטי התלונה

תלונות ניו בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ביותר< נושא התלונה:
סהר גלי - ביה"ס אסיף שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת הלימודים אשתקד רכשנו לביה"ס שישה קולרים מחברת ניו בר.
שלושה מהם הם קולרים תלויים לילדי הגן,, אשר הותקנו נמוך מדי והמים חוזרים ויוצרים בעיה.. במשך כל השנה, שהייתה במסגרת האחריות התלוננו על בעיה בקולרים וביקשנו וכמה וכמה פעמים כי יגיעו ויגביהו אותם לגובה התקני כדי לפתור את הבעיה. שנה שלמה לא זכינו לתיקון הנכסף. היום, כאשר דיברנו עימם שוב והתלוננו על הבעיה ולמה לא מגיעים כדי לתקנה. נאמר לנו כי אנו אחראים למקום בו הותקנו הקולרים. אכן נכון למקום הקולרים אנו אחראים אמרנו להם. אך מה קשור הגובה בו הם הותקנו? הרי ישנם חוקים ברורים להתקנתם. ואנו לא אמורים לדעת זאת. לא עברנו הכשרה להתקנת קולרים. כמובן שנעננו בשלילה והתבקשנו לשלם למתקין שיבוא לעשות את השינוי. מדוע אנו אמורים לשלם על התקנה מחדש של מוצר שמלכתחילה לא הותקן קשורה? מדוע אנו זוכים ליחס כל כך מקומם מחברת ניו בר? שילמנו כסף רב (כ-15,000ש"ח) עבור הקולרים ולא קיבלנו שירות עבורם רק עוגמת נפש גדולה והפסד כספי..לטיפולכם אודה.
כספי סוג הנזק :
התקנת שלושת הקולרים בגובה הנכון. זו כל בקשתנו. פתרון נדרש :

ניו בר שירות לקוחות

, תגובה:
מנכ"ל שם ותפקיד:
להנהלת ביה"ס שלום,
אכן רכשתם מאיתנו קולרים ולמיטב ידיעתנו המוצר עובד ללא דופי. יחד עם זאת, התלוננתם על גובה ההתקנה וזאת לאחר מספר חודשים מיום ההתקנה ולאחר שביצעתנו את כל העבודות בביה"ס 09/2010. הוסבר לא פעם כי בזמן התקנת הקולרים היה נוכח נציג מטעמכם והורה לטכנאי החברה את מיקום ההתקנה ומהותה. מותר לציין כי חתמתם ואישרתם כי העבודות בוצעו לשביעות רצונכם אחרת לא היינו מקבלים את כספי העסקה. אציין רק כי התקנה של קולר אחד שכזה אורכת כשעה!
תגובה:
50% הנחה על ההתקנות המחודשת שהחברה נדרשת לבצע וזאת לאחר שנה מעת סיום העבודות בביה"ס. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה