פרטי התלונה

תלונות ניו בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות חצוף ביותר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים פניתי לחברת ניו בר במסגרת מבצע ללקוחות ישראכרט ורכשתי עבור אמי מתקן לטיהור מים. ברגע ההתקנה החלטנו גם לרכוש מנוי לשלוש החלפות סננים כדי להיות בראש שקט לשלוש שנים. שילמנו מראש מחיר מופקע של 900 ש"ח וציפינו שבכל שנה יוחלף סנן במועד.
לפני שבועיים פניתי לחברה ושאלתי מדוע אינם מגיעים להחליף סנן. "שכחנו" אמרה הפקידה, אבל נשלח טכנאי. וידאתי מס' פעמים שאמי לא צריכה לשלם אגורה נוספת וביקשתי שלא לחייב אותה בעבור שום מוצר.כאשר הגיע הטכנאי לאחר כמה ימים הוא התקין לה מוצר נוסף שקרוי בחברה "מינילזטור" ודרש 180 ש"ח. אמי לא ידעה שמדובר שמוצר שיווקי ושילמה.
כששעתי על כך רתחתי ופניתי לחברה. בתחילה הפקידה שענתה לי אמרה שהיא מתנצלת ותדאג שכספי יוחזר לי. אך לאחר מכן פנתה אליי נהלת שירות ואמרה שבבירור עם הטכנאי אמי הסכימה להתקנה ולכן לא מגיע לנו החזר.
ולא רק זה אלא צעקה עליי וכשביקשתי שתפסיק לצעוק - היא ניתקה לי את הטלפון!
רתחתי מזעם ומיד כתבתי מכתב למנכ"ל, שכמובן לא טרח אפילו לקרוא בו, ואז
פנתה אליי שוב נציגה משירות לקוחות ואמרה שהם מסכימים להחזיר לי את התשלום ושהטכנאי יגיע לפרק את החלק.
בשל השתלשלות העניינים אינני מוכנה שיגיע שום טכנאי נוסף לבית אמי, ואינני מוכנה שיעשה לה נזק נוסף.
כפיצוי ועקרון על החוצפה שנגרמה ביקשתי לקבל החזר תשלום ללא פירוק אותו חלק, למרות שאינני מאמינה כלל ביעילותו. (עלותו - 180 ש"ח).
כיוון שלא קיבלתי שום תגובה פניתי שוב ושוב לחברה וביקשתי לדבר עם מנהל בכיר או עם המנכ"ל, אבל שוב ושוב אין מי שמוכן לשוחח עמי.
היום שלחתי מכתב נוסף למנכ"ל וכעת קיבלתי תשובה בזו הלשון (תחליטו אתם אם יש לי סיבה טובה לרתוח או לא)-
"טכנאי חב' הציע לשדרג...הגב' הסכימה לשגרוג (שקר וכזב - חשבתי לתומי שהלקוח תמיד צודק - כנראה לא בחברת ניו בר)..סירובך להחזיר..מעלה תהיות וזאת בלשון המעטה..(בנוסף לכל - אני הרמאית???)
ועוד הוא כותב - "במידה ותסרבי להחזיר תוך 3 ימין כספך לא יוחזר".
המנכ"ל שמתקיים בזכות לקוחותיו - מאיים על הלקוחה!
אם זו לא חוצפה - אינני יודעת מה זה.

כולי תקווה שתוכלו לעזור לי.

תודה.

ורד לוי 3266414 - 052

כספי סוג הנזק :

ניו בר שירות לקוחות

, תגובה:
מנכ"ל שם ותפקיד:
טכנאי החברה הגיע לבית הלקוחה להחלפת סננים . במסגרת השירות אנו מציעים ללקוחותינו מוצרים חדשים, שדרוג של מערכות ישנות וכו' . במקרה הנדון, טכנאי החברה הציע ללקוחה להוסיף למערכת סנן לשיפור טעם המים, מינירליזטור. הלקוחה הסכימה ובוצעה התקנה לשביעות רצונה.

המתלוננת שהינה הבת של הלקוחה , טענה שהלקוחה מבוגרת ולא הבינה את הצעתינו. ללא היסוס הסכמנו לבטל את העסקה. להחזיר ללקוחה את כספה וכמובן לפרק את הסנן שהותקן. לדאבוני הלקוחה סירבה להחזיר את הסנן וביקשה את כספה מחד ומאידך להשאיר את הסנן אצלה ללא תמורה. איני לי כל דרך לתאר את האמור אלא במילה אחת - "סחיטה" . הלקוחה שלחה מכתב למועצה לצרכנות . התייחסנו במהירות למכתב ובטוחני שהמועצה קיבלה את עמדתנו. בכל מקרה הסכמנו ליתן ללקוחה 3 ימים נוספים להחזרת הסנן ולקבל את כספה חזרה. הלקוחה המשיכה בסירובה וממשיכה כעת להכפיש וכל זאת על מנת ל"קדש את המטרה, קרי, לקבל סנן ללא תמורה" . חברתנו הינה חברה אמינה ואנו מקפידים ללכת לקראת לקוחותינו ככל שניתן , אולם לא ניתן יד לסחטנות !!!
תגובה:
ראה תגובתינו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה