פרטי התלונה

תלונות טופולסקי

תלונות חומרי ניקוי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בהזמנה/אספקה הגורמת לעיכוב משמעותי בעבודה תוך חוסר יכולת למענה ופתרוןi נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הנפח 34 חיפה כתובת:
חיפה (צ'ק פוסט) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במסגרת שיפוץ כללי של דירתנו, רכשנו בחודש דצמבר 2010 מחברת טופולסקי ושות' (סניף חיפה), את כל הכלים הסניטריים, החיפויים והברזים.
השיפוץ כלל במקלחת ההורים דקור אבנים ייחודי מסוג "חלוקי נחל אפור". בעת הזמנת כל המוצרים אל מול נציגת המכירות, הוזמנו 18 יחידות "חלוקי נחל אפור" עפ"י תכנון ודרישת האדריכלית. אציין כי בעת ההזמנה הנ"ל נאמר במפורש ע"י נציגת המכירות כי כמות חלוקי הנחל הנ"ל (18 יחידות) במלאי וניתן לקבלם באופן מיידי. לאחר כשבועיים סופקה לביתנו כל הסחורה.
כאשר החל הקבלן להרכיב את חלוקי הנחל במקלחת ההורים, הבחין כי המשלוח היה שגוי והגיעו 13 יחידות חלוקי נחל ועוד 5 יחידות פסיפס מדגם אחר שונה לחלוטין. במעמד הזמן הנתון, הוחלט להרכיב את 13 היחידות הקיימות ולהחליף מול חברת טופלסקי את החלק היחסי של ההזמנה שהגיע באופן שגוי לביתנו. בבירור ראשון מול חברת טופלסקי, נאמר כי המשלוח אכן היה שגוי והחברה תשלח את יתרת ההזמנה המקורית לביתנו תוך מספר ימים.
לאחר מספר ימים, הגיעו לביתנו משלוח חלוקי נחל שונים לחלוטין בגודלם ובצבעם שכמובן לא ניתן היה להשלים איתם את העבודה. ברצוני לציין ולהדגיש כי 5 היחידות החסרות, מעכבות את המשך עבודת הקבלן במקלחת ההורים והכשרתה לשימוש. שוב יצרנו קשר עם חברת טופלסקי ויידענו אותם בדבר המשלוח השגוי הנוסף. החברה שלחה נציג המטפל בתלונות לקוחות לביתנו, בכדי לבדוק את הדגם המדוייק של חלוקי הנחל שכבר מותקן במקלחתנו. הנציג שהגיע, בדק ראה וצילם את הדגם המקורי שהוזמן ונאמר לנו כי ייעשה חיפוש של דגם זה במחסני החברה ויישלח לבייתנו. לאחר מספר ימים, קיבלנו הודעה כי הדגם המקורי הגיע ונסענו בעצמנו למחסני החברה, בכדי לאסוף את הסחורה. לתדהמתנו, הדגם שנמצא במחסני החברה שונה (שוב) באופן מהותי מהדגם המקורי שהוזמן והותקן.
מאז (חודש דצמבר 2010) ועד יום כתיבת תלונה זו (04/03/2011), אנו במסע רדיפה אחר חברת טופלסקי, במטרה לנסות ולאתר את דגם חלוקי הנחל המתאים בכדי לסיים את העבודה ולהכשיר את המקלחת לשימוש. מאז ועד היום נסענו מספר פעמים בעצמנו למחסני החברה ולא קיבלנו פתרון. ברצוני לציין ולהדגיש כי לאורך כל הדרך, זכינו ליחס מזלזל, תוך המתנה ארוכה למענה ולעיתים חוסר מענה ויכולת לתת שירות הולם. מיותר לציין, כי מקלחת ההורים עד יום כתיבת התלונה טרם הושלמה, אינה בשימוש וחברת טופולסקי אינה נותנת מענה/פתרון.
קבלת דגם האריחים המדוייק בכדי להשלים את העבודה. במידה ולא ניתן יהיה להשיג דגם זה, אספקת כמות מלאה של דגם אחר אותו נבחר ותשלום מלא של עבודות הפירוק וההרכבה של האריחים, לרבות נזקים שיגרמו לחיפוי הסמוך. פתרון נדרש :

טופולסקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה