פרטי התלונה

תלונות טופולסקי

תלונות חומרי ניקוי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארון אמבט שנרכש לפני כשנתיים נושא התלונה:
מזרחי פרץ שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת רכישת דירה נשלחתי על ידי הקבלן לבחור מוצרים סנטרים לבית החדש במעמד הבחירה בחרתי לשדרג את כיור המקלחת לארון אמבט וראי בסה"כ 3400 ₪ לאחר כמה חודשים הראי החל להתקלף בפניה לחברת טופלסקי הפנתה לספק בשם על גל אשר קבע לי טכנאי שבא והחליף תראי וטען בפני שזה פגם במשלוח עכשיו הגיע משלוח טוב כעבור 3 חודשים חזר על עצמו הסיפור ושוב החלף בפעם השנייה ושוב אחרי חודשים בפעם השלישית בזמן זה נתגלו פגמים נוספים בארון אמבט שפנתי לחברת על גל נדרשתי לשלם עלות ביקור רק בשביל בדיקה במשך חצי שנה הייתי בקשר עם כלנית מטופלסקי והגברת מחברת על גל שבסוף עד שתואם שרות היה צורך להחליף את הראי בפעם הרביעית אבל את הארון מכוון שזה מסובך יותר להחליף מתנערים מאחריות בטענה שזה נגרם מרטיבות משהו שמעה שיש מקלחת בלי רטיבות הייתי קונה בכל מקום אחר ארון ב1300 ₪ לא הייתי נלחם ומפסיד ימי עבודה וכאב ראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הארון אמבט לאותו דגם או שונה שבעיה לא תחזור פתרון נדרש :

טופולסקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה