פרטי התלונה

תלונות טופולסקי

תלונות חומרי ניקוי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר לא מתאים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קיבוץ יגור 30065 טלפון 04-8299000 כתובת:
קיבוץ יגור 30065 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-8 חודשים רכשתי בטופולסקי את הכלים הסניטריים לביתי החדש שנמצא בשיפוץ. ישבתי עם המנהל בשם משה, וציינתי בפניו שברצוני לקנות גם שתי ניאגרות סמויות ואסלות תלויות, וראיתי כאלה של חברת פלסאון באלף שקל לסט. מר משה הבטיח לי באותו מחיר ניאגרות ואסלות מתוצרת גרמניה(תוצרת SANIT). קיבלתי את הסחורה והתקנתי את הניאגרות בשלב הבניה, כולל חיבור למים, ביוב, ביטון, חיפוי בקרמיקה וכו'. בשלב ההתקנה של האסלה, ראיתי שהמכסה של האסלה מסתיר את הלחצנים(!!) כאשר הוא מורם. זה מצב בלתי נסבל, ואני חושב שאף אחד לא היה מסכים לכזה דבר בביתו. לפי דעתי סיפקו לי סחורה שאף אחד לא קונה ואין לה דרישה בכלל. ב-28/5/2006 פניתי לחברה כדי לבקש פיצוי, הפנו אותי לבחור בשם מאיר, הטלפון היה שגוי, משם נתנו לי את המספר הנכון, ומאיר הפנה אותי למישהו בשם ישראל. מר ישראל שהוא גם אחראי על שרות לקוחות, שמע את הבעיה, טען שזה מה שביקשתי (שזה כמובן לא נכון) ואין מה לעשות. בסופו של דבר הבטיח לבדוק ולשוב אלי. עד עכשיו הוא לא חזר.
אני מבקש שחברת טופולסקי תיקח אחריות על מה שסיפקה לי ותבוא לתקן על חשבונה לשתי ניאגרות נורמליות.
כספי סוג הנזק :
התקנת ניאגרות תיקניות, או פיצוי כספי שווה ערך פתרון נדרש :

טופולסקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה