פרטי התלונה

תלונות דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לכבוד:
פניות הציבור כביש 6
הנדון: תלונה חריפה
שלום רב,
הנני מגישה תלונה חריפה על אופן התנהלותכם כלפיי.
*תלונה זו תועבר במקביל לכל הגורמים המפורטים מטה.
ב-6/11/2010 ב-11:00 בבוקר נסעתי עם בעלי ונכנסנו בטעות לכביש 6. נכנסנו במחלף קסם, יצאנו בנחשונים, הסתובבנו וחזרנו חזרה ויצאנו בקסם, הכל תוך 2 דקות (נבדק על ידיכם ואושר).
יום לאחר הנסיעה התקשרתי אליכם ושוחחתי עם שיקמה בבוקר. שיקמה אמרה שמוקדם מדי והנסיעה עוד לא התעדכנה, אבל אם ייבדק ויוכח כי שהינו רק דקות ספורות- החיוב יבוטל. היא המליצה להתקשר אחרי חודש.
אתמול, 15/12, התקשרתי ב09:43 ושוחחתי עם נועה. היא בדקה את הנסיעה, אמרה שאכן מעודכן כי היא ארכה כ-2 דקות ופנתה למנהל לקבל אישור לבטל. לאחר המתנה ארוכה היא חזרה אליי וענתה תשובה תמוהה- אמרה שהיות וב-2004 (לפני 6 שנים!!) נסעתי כבר בכביש- לא ניתן לבטל את החיוב!!!
ביקשתי לשוחח עם מנהל. חזר אליי מני ראש הצוות ב-18:00 בערב ואישר את דבריה!!! אמר שהיות ולפני 6 שנים נסענו (חד פעמית) בכביש- הרי שלא הגיוני שנכנסנו בטעות לכביש! ולא משנה שהיינו שם בדיוק 2 דקות וברור שזו טעות...אמר לי שאלו הנהלים ואני חייבת לשלם!!!
אני מוחה בתוקף על ההתנהלות המוזרה והחצופה של נציגיכם. לא הגיוני שבשל נסיעה שעשיתי לפני 6 שנים ושילמתי עבורה- לא תבוטל נסיעה של 2 דקות שנעשתה בטעות ורואים בבירור שנכנסתי ומייד הסתובבתי ויצאתי! יתירה מזאת, הוא אף ציין שהיות ולחברתכם יש זיכיון- מותר לכם לעשות כרצונכם....
ידוע שמקובל אצלכם לבדוק כאלו נסיעות ולבטל במידת הצורך.
אני דורשת במיידי ביטול בכתב של כל חיוב על נסיעה זו, ומביעה שוב הלם מרמת החוצפה תאבת הבצע שחברתכם הביעה כלפיי. יעברו הרבה יותר מ-6 שנים לפני שאחזור לנסוע בכביש שלכם, וגם טעות מולכם לעולם לא תחזור.
ממתינה לתגובתכם המהירה
מאיה
עותק מועבר :
*משרד התמ"ת
*משרד התחבורה
*המועצה לצרכנות
*אמון הציבור
YNET* ו-NRG

בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול בכתב של החיוב פתרון נדרש :

דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
עמנואל שוראקי שם ותפקיד:
טעות
הגעת לדרך ארץ בטחון בע״מ
תגובה:
תפנה לדרך ארץ הייויז בעמ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה