שרות מחפיר ובילתי אמין |
נושא התלונה: |
יום שני 23 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ פניתי לדרך ארץ בקשר לתשלום לא ברור עבור נסיעות בכביש 6.ענתה לי בחורה בשם הילה ,לדבריה הנושא בטיפול,יש לבדוק תמונות בארכיון ותוך שבועיים יחזרו אלי.לאחר שלושה שבועות בערך פניתי שוב למוקד,נאמר לי שהנושא עדיין בטיפול.כעבור שבוע בערך שוב התקשרתי,הנושא עדיין בטיפול.לאחר פנייה זו התקשרה אלי הילה ואמרה לי"את כל הזמן מתקשרת,אל תדאגי אני מטפלת בזה". עד היום 23/4/2012 לא קיבלתי תשובה.היום התקשרתי שוב ,ענה לי בחור אדיב ומנומס בשם דניאל.לדבריו הילה התקשרה אלי 3 פעמים ב1,2,3 לאפריל ולא עניתי לה.שקר וכזב,בפאלפון שלי אין שיחות ממספר חסוי שלא נענו בתאריכים אלו.וגם אם היו,מדוע לא להשאיר הודעה? מדוע לא לתת שרות כמו שצריך?חוצפה של מוקדנית עצלנית ולא אמינה.האם עקב החודשיים שחיכיתי לתשובה גובה הכנס עלה?אם כן,זו שערוריה.סביר להניח שלא אסע יותר בכביש 6. עלי לציין שוב את דניאל שהשתדל מאד לתת שרות טוב וענה בסבלנות ,ביושר ובפרוט על טענותי.
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|