פרטי התלונה

תלונות בלוקבסטר

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב חריג במשלוח מוצרים שהוזמנו באינטרנט והתעלמות מלקוח נושא התלונה:
מידת אופיר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.9.06 הזמנתי באתר האינטרנט של חברת "בלוקבסטר וידאו" 7 סרטי DVD כמתנה לחבר. באתר מצוין שחור על גבי לבן כי לכל המשלוחים אצלם לוקח 14 יום להגיע לבית הלקוח אלא אם צוין אחרת. היות ורציתי בקניה שלי מתצנה לחבר וידאתי כי אכן ההזמנה אמורה להגיע בתוך 14 יום.
לאחר כ-3 שבועות בתאריך 16.10 יצרו איתי קשר מבלוקבסטר (לאחר פניה שלי בנושא) והודיעו לי שיש עיכוב בשילוח מאחר ואין סרט אחד במלאי או שאחליפו בסרט אחר. היות וכבר רציתי במשלוח כמה שיותר מהר הזדרזתי להחליף סרט מההזמנה והיא היתה אמורה לצאת לדרך.
היום התאריך ב-23.10 כמעט חודש לאחר ביצוע ההזמנה אין קול ואין עונה. חברת בלוקבסטר עוד לא שלחה לי את ההזמנה אבל דאגה לחייב כבר את כרטיס האשראי.
כמובן שלבחור שעבורו קניתי את הסרט ליומולדת לא נותר לי אלא להבטיח לו (בתקווה שיאמין לי) שאכן הזמנתי לו סרטים ושהם אמורים להגיע יום אחד בדואר (השאלה מתי?). עוגמת הנפש היא רבה והפגיעה היא קשה.
כאשר התקשרתי בזעם לשירות הלקוחות של בלוקבסטר וביקשתי לדבר עם מנהל נעניתי שאין כרגע מנהל ושהוא ייצור איתי קשר. כמובן שעבר כבר שבוע ועדיין לא נוצר שום קשר.
מאידך, לא ניתן להתעלם מתקנון בלוקבסטר שרושם שחור על גבי לבן, שבמידה ולקוח יבטל הזמנה מסיבה כלשהי לאחר אישור ההזמנה יחוייב בדמי ביטול של 5% או 100 ש"ח מערך ההזמנה.
נשאלת פה השאלה, מדוע בלוקבסטר, כשהוא ללא ספק אשם, פונה ללקוחותיו כדי לקחת אחריות ומפצה אותם?! האם רק הלקוחות הקטנים צריכים לפצות חברה כה גדולה במצב של ביטול הזמנה?! פשוט בושה וחלמאות!
עלבון וביזיון סוג הנזק :
כל דבר שישיב את אמוני ואמון הצרכנים בחברת בלוקסטר פתרון נדרש :

בלוקבסטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה