|
|
|
|
|
|
זילזול שרות לקוחות והתעלמות מבעיה |
נושא התלונה: |
יום שישי 27 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
עתלית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני בעל כרטיס לשכירת 52 סרטים (1 בשבוע למשך 52 שבועות רצופים) שקיבלתי בהטבה על הצתרפותי לאינטרנט זהב . ראוי לציין שאני לוקח סרט 1 לשבוע במשך מספר חודשים קבוע . בתאריך 27-28\10 \2006 הלכתי כהרגלי לקחת סרט ומסך המכונה היה כבוי התקשרתי למספר הטלפון של המוקד והוא היה סגור (שישי בערב ושבת) חזרתי אל המכונה עוד פעמיים בסופ"ש (סה"כ 3 פעמיים) ועדיין המסך היה מכובה עקב כך לא יכולתי לממש את זכותי לקחת סרט והזכות הזאת אבדה. התקשרתי בתחילת השבוע לשירות לקוחות והזברתי את הבעיה לנציגת שרות בשם דנה והיא אמרה לי שהמכונה עבדה ואנשים לקחו סרטים בזמן שאני אמרתי אז שאלתי איך זה אפשרי לקחת סרט או כל דבר מה ממכונה שהמסך שלה כבוי .ביקשתי לדבר עם האחראי המוקד (אלעד) והוא אמר לי שאני לא יודע להשתמש במכונה ושאנשים אחרים כן לקחו סרטים אז ביקשתי שישלחו לי את הפרוט אם היה אפשר לקחת סרטים והוא ענה בשלילה. שאלתי אותו אם המכונה הייתה טובה אז למה התקשרתי למוקד שלא היה פעיל בסופ"ש ולא היה לו מה להגיד חוץ מאשר אם אנשים לקחו סרטים אז המכונה הייתה טובה ולא חשוב אם המסך פעיל או לא . ביקשתי שיחזירו לי את ההטבה שאבדה לי ונענתי בשלילה ושאין מה לעשות בנידון . אודה על כל התיחסות בעניין מכיוון שהיו אזרחים אחרים שנתקלו בבעיה ולא עשו כלום בנידון
|
עוגמת נפש עלבון ובזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
הפעלת שרות לקוחות טלפוני בסופ"ש והתיחסות לא מזלזל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בלוקבסטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|