פרטי התלונה

תלונות בלוקבסטר

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מיסודו בסניפים ובמוקדי השירות. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
כופר הישוב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
מאז ומתמיד הייתי משכיר סרטים בסניפי בלוק_באסטר ומאז ומתמיד הכל יתנהל שם לא נכון! לפני שנה היה מבצע שאתה משכיר 10 סרטים ב99 ש"ח וכשבאתי לסניף היה שם מנהל בשם אדם(מנהל משמרת) שאמר לי שמבצע מתחיל ממש עוד כמה ימים ושאני אתן לו את מס' כרטיס האשראי והוא ידאג לממש לי את ההטבה הוא אמר לי בינתיים תקח סרט ואני אממש לך את זה מההטבה.
עכשיו ככה אני חייל ואני לא רואה הרבה את הבית אך הפעם הם עברו ממש את הגבול אחרי כשלושה חודשים משנכנסתי לראות את פירוט כרטיס האשראי שלי ראיתי חיוב על סך 99 ש"ח + 99 ש"ח מבלוקבאסטר לא הבנתי מה פשר העניין אז התקשרתי וביררתי הבטיחו לי שיחזרו אליי ומעולם לא חזרו(לפני רכישת המינויים היו במנוי מס' רב של סרטים להשכרה) וכך אחרי חודש וחודשיים
( ->שימו לב אני לא הייתי בסניף המהלך כל השנה וזה מתועד במערכת!)
ושלושה לא חוזקים אלי ועברה שנה ואני מגיע לסניף ופה מתחילות ההמצאות שאדם לא נמצא ושהמנוי שלי עם ההשכרות החדשות נגמרו בכל אופן "לפנים משורת הדין" נאריך לך את המנוי עד סוף השנה האזרחית. ברור שהתעצבנתי וביקשתי מהמוכר שיברר את החיוב ->זה הבטיח שיברר ומעולם לא חזר אלי!
בכל אופן באותו יום השכרתי סרט ולקחתי אותו לבסיס מאחר שהיתה לי תקלה ולא נתנו לי לצאת מהבסיס עקב מצב ביטחוני מסויים נאלצתי להשאר שם וביקשתי מהמוכרת טלפונית להאריך לי ביומיים וזו הסכמתי וכשבאתי להחזיר ת הסרט לא זרקתי אותו בתיבה רציתי לראות מה הם יגיו וכשהחזרתי אותו הפלא ופלא אני באיחור של שתי השכרות והמוכר בשיא החוצפה צעק אלי ואמר לי זאת הפעם האחרונה שאתה מאחר עם סרט פעם הבאה זה לא יאושר! הוא אמר את זה בצורה ברוטלית שגרמה לי להתבייש בעמצי ולברוח מהמקום! פה התקשרתי למרכז שירות של בלוקבאסטר ענתה לי טלפנית שלקחה ממני פרטית והבטיחה שיחזרו אלי והפעם חזרה אלי נציגה שירות לקוחות תוקפנית וחוצפנית שאמרה לי שמעשיו של הבחור היו נכונים ומעולם אסור להאריך תקופת מנוי לסרט (שאני חותם שלא היה לו ביקוש אך אני מודע לכך שהם חברה פיננסית אבל איפה שירות הלקוחות?) הייתי בהלם מהתשובה וסיפרתי לה את המקרה עם הכרטיס אשראי וזו סירבה בתוקף ואמרה אין דבר כזה!!
ביקשתי ממנה את הכסף חזרה והיא אמרה שלא ניתן לקבלו חזרה ! אמרתי ל תשמעי אני לסניף לא רוצה להגיע תני לי כרטיס מנוי של שאר הסרטים במנוי שהוכל לממש אותם בוידאומט פנוי -> והיא הסכימה לבקשתי(סוף סוף!)
המנוי לעולם לא הגיע לביתי ועברו כ3 שבועות ומעולם היא לא יצרה איתי קשר אני לא מתכוון לרדוף אחריהם אבל אני עכשיו מבין למה החברים שלי מעודדים אותי כן להוריד מהאינטרנט ומה לעשות שאני לא גנב!
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי מלא ! לא רוצה שום דבר רק החזר כספי! פתרון נדרש :

בלוקבסטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה