פרטי התלונה

תלונות בלוקבסטר

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא הולמת מצד מנהלת הסניף וטיפול כושל בתלונה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
גדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה10/6/09 שכרתי סרט מסניף גדרה של רשת בלוקבסטר.
מהסרט הנ"ל לא נהנתי כלל וכלל עקב קפיצות רבות במהלכו, הסרט אף נתקע באמצע ונאלצתי לדלג על קטע שלם של מס דקות כדי להמשיך לצפות.
ביום המחרת ה11/6/09 חזרתי אל הסניף עם הסרט בידי ופניתי אל העובדת במקום (באותה העת לא ידעתי שהיא מנהלת הסניף), סיפרתי לה על כך ואף ציינתי את נקודות הזמן בהן נתקע הסרט, וביקשתי לזכות את חשבון המנוי שלי בסרט אחד בלבד במקום סרט זה. העובדת לא הסכימה וביקשה ממני להמתין בזמן שהיא תבדוק זאת בעצמה. לאחר זמן בדיקה ממושך, בערך 15-20 דקות, בהן המתנתי בעודי מחזיק את ילדתי בידיי הגיעה העובדת למסקנה שאין מגיע לי פיצוי כלל וכלל.
מיותר לציין שבקשותי הנוספות ונסיונות להסביר שאינני לקוח "בעייתי" שמבקש בקשה שכזו רבות לא עזרו כלל וכלל אלא נענו בתשובה מזלזלת "אין מה לעשות, אנחנו לא נפצה אותך על הסרט הזה". עקב ההמתנה המרובה והתעייפותי עזבתי את העניין ופניתי לדרכי.
לאחר מס שעות שבתי אל הסניף בכדי לשכור סרט נוסף, (שוב עם ילדתי בידיי - תינוקת כבת שנה) לאחר ששכרתי אותו פניתי אל העובדת וביקשתי אם ניתן לקבל את המס הסידורי של הסרט ואת מס הטלפון של שירות הלקוחות של החברה כדי לבדוק אם זה אכן הנוהל בחברה. תגובתה הייתה מעליבה בלשון המעטה, היא סרבה לתת לי את מס הטלפון ואמרה "תבדוק באינטרנט זה בטח מופיע שם".
התעקשתי לקבל לפחות את המס הסידורי של הסרט וציינתי בפניה שהשירות אותו קיבלתי ממנה ממש מחפיר, ושבאופן כללי בכל פעם שאני מגיע אל הסניף היא מתנהגת כמוכרת אגרסיבית ולא כנותנת שירות בכך שהיא מנסה למכור לי שוב ושוב מנוי נוסף על אף שתמיד יש לי מנוי עם יתרת סרטים חיובית.
לבסוף לאחר שגרמה למהומה, הרימה את קולה, גרמה לי לאי נעימות ובושה בפני האנשים במקום(גדרה המושבה הינה מקום קטן בו כולם מכירים את כולם) והחמור מכל הבהילה את ילדתי, היא "הואילה בטובה" לרשום לי את המס הסידורי של הסרט בצירוף המילים "תתבגר כבר".
הייתי בהלם זו התמורה ללקוח ותיק המנוי כמעט באופן רצוף בחברה כמעט מהיום בו פתחה סניף בארץ (היה לי מנוי בבאר שבע, תל אביב וגדרה) כל זה בגלל שביקשתי פיצוי על פחות מ 20 ש"ח???
פגוע ובהלם אכן השגתי את מס הטלפון של שירות הלקוחות של החברה דרך האינטרנט ועוד באותו היום (יום חמישי ה11/6/09) הגשתי תלונה רשמית בפני נציגת השירות בטלפון.
הנציגה הבטיחה לי שהעניין יטופל ויחזרו אלי ביום ראשון הקרוב. אמרתי תודה ושאודה להם על טיפולם המהיר ועל כך שאכן יעדכנו אותי איך טופל העניין.
חיכיתי כשבוע ולא קיבלתי כל עדכון איך טופל העניין. ביום חמישי לאחר מכן פניתי שוב לשירות הלקוחות לבדוק איך העניין טופל ושוב הבטיחו לי שיחזרו אלי ביום ראשון הקרוב.
ומאז לא חזרו אלי אף לא פעם אחת בלבד, אף על פי שחזרתי ופניתי אליהם שוב ושוב בתדירות של פעם בשבוע וכל פעם נאמר לי שהעניין עדיין לא טופל אך מנהל השירות והסניפים "דמרון" יודע על כך ויחזור אלי.
אני מרגיש שאין צורך לציין שאינני מסוגל להראות את פרצופי בבלוק בסטר גדרה, ושממש גורשתי משם בבושת פנים.
אני עדיין מנוי של החברה ויש לי יתרת סרטים שאינני יכול לממש, והיא בעלת פג תוקף של שנה מהיום בו רכשתי את המנוי.
האין חודשיים זמן מספק בכדי לטפל בתלונה של לקוח?
האם אני אמור להבין שהחברה אינה מעונינת בי כלקוח?
אני לא יודע מה לרשון כסוג הנזק שנגרם לי,
עוגמת נפש? הייתה!
עלבון? בהחלט היה!
בזבוז זמן?בהחלט והרבה זמן, הגשת תלונה, חזרה טלפונית לשירות לקוחות שוב ושוב, כתיבת המכתב הנוכחי.
כספי? המנוי אותו אינני יכול לממש ושיפוג תוקפו לבסוף, והטלפונים החוזרים ונשנים.
לבסוף אבקש לשאול את חברת בלוקבסטר - האם לזה מתכוונים כשמדברים על שיטת ההתשה של לקוחות?
לסיכום אודה לכם אתר תלונה על השירות המצויין אותו אתם מספקים, אלמלא שירות זה אכן אינני יודע אם היה לי לאן לפנות מעבר לחברה ופשוט הייתי מותש ומוותר.
אני מזמין את חברת בלוקבסטר להציע פתרון פתרון נדרש :

בלוקבסטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה