פרטי התלונה

תלונות בלוקבסטר

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג שירות חצוף ומעליב נושא התלונה:
אוחיון שני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שירות לקוחות טלפוני כתובת:
שירות לקוחות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לברר האם ניתן להחזיר סרט שנלקח במכונה לחנות, פרט לכך שציג השירות הציע לשלוח נציג שיעלה לי 250 ש"ח, הרבה יותר מאשר הסכום שאשלם עד שאחזיר את הסרט למכונה, למרות שהבנתי באדיבות כי אין פיתרון החליט אותו נציג בשם ברוך (אשר סרב למסור את שם משפחתו) החכים לומר כי על הלקוח שלוקח סרט לקחת בחשבון שצריך גם להחזיר אותו, לא יכולתי כמובן לדעת את זה לבד ללא הטון המחוכם והמזלזל של ברוך, לאחר שביקשתי לדבר עם מישהו אחר סירב ברוך למסור לי מספר טלפון לפנות אליו או להעביר אותי וטען כי בכל החברה ניתן לדבר רק איתו. אני תוהה לעצמי מה משמעות שירות הלקוחות בחברת בלוקבסטר? להתחכם ולהעליב את הלקוח וגם אז לא לתת מענה?
עוגמת נפש סוג הנזק :

בלוקבסטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה