פרטי התלונה

תלונות בלוקבסטר

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן ושירות לא הולם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
גדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ב-12/08 רכשתי מנוי של 30 סרטים בספריית הוידאו של בלוקבסטר בסניף בגדרה. יש לציין שלא קיבלתי כרטיסיה לניקוב בעת השאלה. בעת שרכשתי את המנוי נאמר לי ע"י מנהלת המקום שראתה כי אני מתלבטת לגבי כמות הסרטים כי המנוי אינו מוגבל בזמן. לאחר מכן , ב-05/09 הוספתי למנוי 10 סרטים נוספים בעידודה של מנהלת המקום ששכנעה אותי לנצל את המבצע שהיה באותו זמן. גם הפעם התלבטתי כיוון שאיני משאילה הרבה סרטים וגם הפעם אמרה לי אותה המנהלת כי המנוי אינו מוגבל בזמן. (אציין שפעמים רבות כשנכנסתי לספריה ניסתה אותה מנהלת למכור לי עוד ועוד סרטים במסגרת מבצעים שהיו באותה העת). לפני חודשיים בערך כאשר הגעתי לספריה להשאיל סרט גיליתי כי הסניף בגדרה נסגר. כשהתקשרתי למוקד שירות הלקוחות נאמר לי ע"י בחורה בשם טלי, שהציגה עצמה כמנהלת המוקד, כי המנוי שלי אינו בתוקף מאחר ועברה שנה מאז רכשתי אותו. כשטענתי כי לא כך נאמר לי ע"י המנהלת אמרה טלי כי תבדוק את הנושא ותשוב אלי. מאחר ולא שבה אלי התקשרתי שוב ושוב כשבכל פעם אותה בחורה בשם טלי ענתה לי את אותה התשובה (שהיא תבדוק ותחזור אלי). ביאושי, אני פונה אליכם כיוון שבאמת אינני יודעת מה לעשות עוד
וגם בזבוז זמן, טלפונים, עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת לי כרטיס להשאלה בוידיאומט של כמות הסרטים שנותרה לי במנוי פתרון נדרש :

בלוקבסטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה