פרטי התלונה

תלונות ג'רוזל פוסט

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול מנוי, ללא הודעה על חיוב בגין דמי ביטול נושא התלונה:
עומרי חגית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן השתשלות העניינים, אודה על עזרתכם:
ביום 9/3/09 התקשרה איתי גב' שרה פרידמן, והציעה לי לעשות מנוי
לעיתון עבור הבן שלי אור עומרי.
אני לא מכירה את העיתון, ובכל זאת החלטתי לעשות מנוי לבן שלי,
בעלות של 19 ₪ בחודש למשך 12 חודשים, בחיוב כרטיס האשראי.

ביום 26/3/09 קיבלתי הודעה ממקום העבודה שלי "חברת החשמל"
כי ניתן לעשות המנוי במחיר שנתי בעלות של 147 ₪.

ביום 26/3/09, התקשרתי עם מוקד שירות הלקוחות, ושוחחתי עם מיכל,
אשר הודיעה לי שאני אמורה לשלם 50 ₪ דמי ביטול.
א. שרה פרידמן מעולם לא ציינה כי עליי לשלם דמי ביטול, ציינתי בפירוש בפני הגב' שרה פרידמן כי אני לא מכירה את העיתון, והיא אמרה לי שאני אנסה חודש- חודשיים ואם לא יימצא חן בעיניי, אני יכולה לבטל, אך בשום מקום לא נמסר לי שעליי לשלם דמי ביטול בסך 50 ₪.
ב. מיכל הבטיחה לי שהנושא יעבור ברור ויחזרו אליי עד 3 ימים, אך עד היום טרם חזרו אליי.
על כן, אבקשכם לבטל המנוי לאלתר.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי ללא חיוב פתרון נדרש :

ג'רוזל פוסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה