|
|
|
|
|
|
אי היכולת לבטל את המנוי |
נושא התלונה: |
יום שני 23 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לאחר 3 שיחות מתישות עם שרות הלקוחות של jpost
עדיין המנוי שלי לא בוטל, פשוט הזוי.
בתחילת כל שיחה טוענים שלא ניתן לבטל את המנוי עד לשבוע האחרון שלו, ולאחר התעקשות מאשרים לי לשלוח מייל המודיע על סיום המנוי, כמובן שהמייל לא זוכה אף פעם לתגובה.
חברה לא רצינית אשר בונה על כך שבשבוע האחרון לא אזכור להודיע על סיום המנוי וכך יוכלו לחדש לי את המנוי באופן אוטומטי ולסחות ממני עוד כסף.
|
|
|
|
|
|
|
|
ג'רוזל פוסט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|