פרטי התלונה

תלונות ג'רוזל פוסט

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מבטלים מנוי ומחייבים - שירות הכי גרוע! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי מנוי על מגזין חדש, סופהשבוע. הובטח חודש ראשון חינם וללא התחייבות. לאחר שלא הגיע בזמן, התקשרתי לדווח. אמרו שיטופל.
בשבוע לאחר מכן קיבלתי את המגזין של השבוע הקודם.
ביקשתי לבטל המנוי גם בגלל הנ"ל וגם כי הוא לא מעניין.
משירות לקוחות הפנו לקשרי לקוחות שאמרו שייצרו קשר.
לאחר שלא חזרו התקשרתי שוב, הוגיעו שלא ניתן לבטל כי אני מוחייב ל-3 חודשים. העבירו אותי למנהל קשרי לקוחות, בועז, אמר שאין בעייה לבטל אבל הוא מחייב על הגליונות שקיבלתי (שלא קיבלתי!). טען שלא הודעתי בפעם הראשונה. אמרתי לו תבדוק, בדק אמר נכון אבל שיחייב על גליון אחד!
תוך כדי, המתנה של עשרות דקות בכל פעם עד שעונים, שבודקים ומטפלים.
שאלתי את בועז למי אני צריך לפנות כדי להתלונן עליו, אמר "אליי".
חוייבתי על 10 ש"ח ובזזבזו את זמני היקר!
שירות הכי גרוע בעולם!
כספי, עגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי, פיצוי על עגמנת נפש וזמן פתרון נדרש :

ג'רוזל פוסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה