|
|
|
|
|
|
עגילים עם סוגר לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג עגילים באילת ב 17/10 לאחר מספר שעות עגיל אחד נפל כי הסוגר שלו היה פגום, למזלי הבחנתי בכך. ב 28/10 ניגשתי לסניף בקניון עזיראלי וביקשתי להחליף את העגילים כי הסוגרים שלהם רפויים ואני חוששת שייפלו שוב. המוכרת טענה שאין היא יכולה להחליף כי כבר ענדתי אותם(למרות שמדובר במס' שעות) תיקנה את הסוגר הפגום והבטיחה שזה חזק, בטוח ולא ייפתח שנית. לצערי היום זה קרה, הסוגר נפתח והעגיל נפל מבלי שהרגשתי.. איבדתי עגיל חדש לגמרי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
עגיל חדש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|