פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואיכות על הפנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי שרשרת תליון ב200 שח, וטבעת סטייל קייט מידלטון ב200 שח.
אחרי כמה שבועות, נפלו 2 אבנים מהשרשרת. שמתי את השרשרת לתיקון.
בינתיים נפלה אבן גם מהטבעת והיא החלה מעט להשחיר. כשחזרה השרשרת מהתיקון, שמתי את הטבעת בתיקון. בינתיים יומיים אחרי נפלו עוד כמה אבנים מהשרשרת (אחרי שחזרה מתיקון!). השארתי באתר תלונה, ואף אחד לא התייחס כמובן. כתבתי בפייסבוק שאני מחכה לתשובה, וחזרה אלי נציגה מקסימה שאמרה שיחזירו לי את הכסף במידה וארצה, ואני צריכה להשאיר את השרשרת בסניף.
אחרי מעל שבועיים שהטבעת היתה בתיקון, קבלתי אסמס שהיא הגיעה לדוכן. באתי לקחת אותה, והיא הגיעה שחורה כאילו היא ממתכת זולה שעלתה 5 ש"ח, ולא מכסף. התשובה למחדל היתה "היית צריכה לבקש שינקו לך אותה".
בינתיים הסברתי למוכרת שאני לא מעונינת בשרשרת, ושאני רוצה להחזיר אותה, ולקבל כסף (אמרתי לה שזה מה שהנציגה משירות הלקוחות אמרה). היא אמרה שאין באפשרותה לאשר דבר כזה, ושמחר תגיע מנהלת סניף ותתקשר אלי.
כמובן שלמחרת לא חזרה אלי אף מנהלת. בשעות הערב פניתי אל מגנוליה בפייסבוק שוב, וכתבתי שאני מחכה שיחזרו אלי. התשובה שקבלתי היתה מעליבה ומזלזלת-"אם את רוצה עזרה פני לשירות הלקוחות" ושמו מספר טלפון. הטלפון הזה כבוי.
בזבוז זמן סוג הנזק :
כסף חזרה עבור התכשיטים פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה