פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמידים לא תקינים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משנה קיבלתי מתנה צמיד שנקנה ממגנוליה. הצמיד משום מה נפתח לי ונפל מהיד ולמזלי שמתי לב והגעתי לדוכן כדי שיתקנו לי את הסוגר. בפעם אחרת הצמיד כנראה נפתח ונפל לי בלי ששמתי לב. הגעתי לדוכן ושם טענו שלמרות האחריות אין מה לעשות, האחריות לא תקפה על מקרים כאלה, כי אין את הצמיד ברשותי ואין מה לתקן. מאוד הכעיס אותי שהצמיד שקיבלתי אינו תקין וזאת התשובה שאני מקבלת, הייתי צריכה להגיע במיוחד לתיקון ובסוף כשנפל זאת היתה התשובה, הפנו אותי לשירות לקוחות ולבסוף מה שקיבלתי זה (בערך) 20 אחוז הנחה במידה שאחליט לקנות צמיד חדש. מכיוון שלתכשיט היה ערך רגשי עבורי החלטתי לרכוש צמיד זהה חדש. במקביל קיבלתי מתנה מאדם קרוב לי צמיד נוסף שנרכש ברשת מגנוליה, גם צמיד זה נפתח לי פעמים רבות ופעם אף התפרק, בכל פעם הגעתי לדוכנים(פעם בירושלים,פעם בקניון הגדול, פעם בקניון גנים) ותמיד תיקנו לי אותו. לפני מספר ימים הצמיד נפל לי מהיד ולא שמתי לב. אני מאוכזבת מאוד מאיכות התכשיטים שגרמו לי לטרטור רב ובנוסף הצמיד היה בעל ערך רגשי לכן אני מעוניינת בצמיד זהה בדיוק לזה שנעלם לי. הצמידים פשוט אינם תקינים. צמיד מתפקידו להיות ענוד על היד ולא הגיוני שיפול מהיד. התכשיטים אינם זולים ונמכרים ברשת גדולה ומוכרת , לא הגיוני שזה יהיה איכותם ובטוח לא שהפיצוי יהיה תשלום עבור תכשיט חדש. יש ברשותי את האחריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מעוניינת בצמיד חדש זהה לפגום שנפל. פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה