פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות המוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-7 חודשים קיבלתי במתנה (לרגל הולדת בני)שרשרת מלאה בזרקורים, לאחר ענידה של פעמיים-שלושה נדהמתי לראות כי במקום זרקורים ישנם חורים בשרשרת, לאחר מס' שבועות ניגשתי לרשת והם אמרו לי שהם מצטערים ויוודאו שדבר כזה לא יקרה. לאחר כשלושה שבועות חזרו אלי ואמרו שהשרשרת חזרה.לאחר כחודשיים שוב ענדתי את השרשרת ושוב אותו מקרה חזר על עצמו. ניגשתי לעמדה והסברתי להם כי אין בכוונתי למסור שוב את המוצר לתיקון שכן לא נהניתי כלל מהשרשרת ומדובר בשרשרת ששוויה אינו נמוך. הנציגות סירבו בתוקף וטענו שהמקום היחידי להתלונן זה להתקשר אליהם להנהלה שלהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי לרכישת תכשיט אחר באותו סכום שנירכש פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה