|
|
|
|
|
|
איכות המוצר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 אפריל 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון רחובות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-7 חודשים קיבלתי במתנה (לרגל הולדת בני)שרשרת מלאה בזרקורים, לאחר ענידה של פעמיים-שלושה נדהמתי לראות כי במקום זרקורים ישנם חורים בשרשרת, לאחר מס' שבועות ניגשתי לרשת והם אמרו לי שהם מצטערים ויוודאו שדבר כזה לא יקרה. לאחר כשלושה שבועות חזרו אלי ואמרו שהשרשרת חזרה.לאחר כחודשיים שוב ענדתי את השרשרת ושוב אותו מקרה חזר על עצמו. ניגשתי לעמדה והסברתי להם כי אין בכוונתי למסור שוב את המוצר לתיקון שכן לא נהניתי כלל מהשרשרת ומדובר בשרשרת ששוויה אינו נמוך. הנציגות סירבו בתוקף וטענו שהמקום היחידי להתלונן זה להתקשר אליהם להנהלה שלהם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי לרכישת תכשיט אחר באותו סכום שנירכש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|