פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמיד נקרע כבר 4 פעמים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חבר שלי קנה לי מתנה צמיד מרשת מגנוליה לתחילת השנה האזרחית, הצמיד נקרע אחרי חודשיים בפעם הראשונה - היתה אחריות אז נתנו אותו לתיקון. הצמיד חזר מתיקון אחרי שבועיים ונראה בסדר, אחרי חודש בערך נקרע שוב באותו המקום והלך שוב לתיקון של שבועיים. כשקיבלתי אותו חזרה הוא היה אצלי בדיוק כמה שבועות ונקרע שוב באותו המקום!!!!! חזרתי למגנוליה ומסרתי אותו שוב לתיקון - הובטח לי צמיד חדש במקום. כל העסק לקח יותר משבועיים - יותר קרוב לשלושה וכשחזרתי לקוחת אותו ראיתי את הצמיד שלי (ולא צמיד חדש) ועוד חטפתי מהמוכר ה"נחמדה", אחרי שהתלוננתי שזה לא צמיד חדש, את המשפט "מה את לא רואה שזה חדש?" כשבבירור ראו כי הצמיד השחיר ותוקן. בקיצור אחרי יומיים בדיוק הוא נקרע שוב. נמאס לי מהיחס הזה אני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש והזמן שלוקח לטפל בזה!!!!
ועלבון סוג הנזק :
צמיד חדש במקום הקרוע + פיצוי הולם! פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום ג'ני,
אני מצטערת שנתקלת בסיטואציה זו ומקווה שזה לא יקרה שוב.
שוחחתנו בטלפון , וכפי שנאמר לך הצמיד נשלח לסניף ותקבלי תשובה לגבי בקשתך.
תגובה:
בברכה,
שרות לקוחות- מגנוליה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה