פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחלפת תכשיט 4 ימים אחרי הרכישה. נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מול הים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי עגילים במגנוליה בסך 216 שח. העגילים השחירו בחלקם האחורי והצהיבו בחלקם הקידמי ואף נפלו האבנים המשובצות.
3 פעמים חזרתי לסניף עד שמנהלת הסניף הודתה שאכן משהו לא תקין וכי אני זכאית לקחת פריט אחר. משלא מצאתי לא ניתנה לי האופציה לממש את הזיכוי באחד מהסניפים האחרים. חיפשתי חיפשתי ולא מצאתי. ראיתי צמיד שיש לי אחד ממנו אמרתי לעצמי אולי אקח אותו ואחליף התכשיט בסניף אחר. בכל אופן החלטתי לחכות מספר ימים שיגיעו תכשיטים נוספים. היה חג האהבה ולדברי הדיילות אזלה הסחורה וזה הגיוני. אחרי כמה ימים כשהסתובבתי בביג ראתה אןתי מנהלת הסניף בביג בחורה מדהימה ושרותית מאין כמוה!!!!! באמת !!!! אמרה כי הצמיד שראיתי לא נרכש באותו יום והאם אני רוצה אותו.... כיוון שלא הגיעה סחורה לקחתי את הצמיד ואמרתי לעצמי אלך לסניף אחר ואקח תכשיט שאני אוהבת. וכך עשיתי. ירדתי לקניון מול הים ובחרתי 3 תכשיטים . אין לי בעיה להוסיף כסף גם על הצמיד הוספתי כסף מהזיכוי של העגילים. ואז הדיילת אמרה לי.... את לא יכולה להחליף מוצר יותר מפעם אחת. את הצמיד רכשת בזיכוי מעגילים ולכן לא ניתן להחליף מוצר פעם נוספת.
הייתי המומה!!!! האם יש חוק כזה שלא ניתן להחליף מוצר???? הרי מה ההגיון לקנות תכשיט ה 260 שח ויותר ולא לאהוב אותו או לרצות לענוד אותו. האם לא הגיוני יותר שאקנה משהו שישמח אותי ואהיה גאה ושמחה לענוד אותו??????!!!!!
אני מאוד רוצה להחליף את התכשיט ורציתי לדעת האם החוק של מגנוליה כי לא ניתן להחליף תכשיט מעוגן בחוק.
אם כן. אין לי על מה להתווכח ואקווה כי יבינו את הערך השיווקי של לקוחה מרוצה ואם לא אז אתעקש כי חברת מגנוליה תאפשר לי החלפת הפריט לאור האמור.
אודה אם אוכל לקבל סיוע מירבי לבקשתי זו.

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה