פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי ו"רדיפה" אחר טבעת.... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גראנד קניון כתובת:
גראנד קניון קומה 1 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
ברצוני להגיש תלונה וליידע על שירות לקוחות לוקה בחסר
לפני כחודשיים (29.3.15) מסרתי טבעת לתיקון עקב אבן שנפלה (לאחר כמה חודשים לאחר רכישתה 19.12.14-ורכישת תכשיט נוסף באותה קנייה- בסניף חיפה גראנד קניון-קומה 1).
כבר אז המוכרת ציינה כי לדעתה לא יוכלו לתקן את הטבעת אלא לתת לי טבעת חדשה, ושהטבעת תגיע עוד כ 7-10 ימים.
בקשתי אם ניתן לזרז את התיקון\חידוש ככל האפשר כיוון שהיה לי חשוב לקחת את הטבעת במסגרת נסיעתי לחול בפסח.

במשך חודשיים יצרתי מספר פעמים קשר עם שירות הלקוחות וניסיתי לברר מדוע הטבעת לא הוחזרה אלי..
לאחר כחודש הסבירו לי שנעשתה טעות ושייצרו עבורי טבעת חדשה וגם שאפוצה....
הייתה לי עוד נסיעה לחול (במאי) וביקשתי שוב שאשמח שהטבעת תגיע במהרה...הפעם כבר לא הבטיחו דבר

עבר עוד חודש במהלכו יצרתי שוב קשר עם הסניף ולבסוף...חזרו אלי (26.5.19) ואמרו כי הגיעה טבעת חדשה ושאבוא לקחת אותה ושאקבל פיצוי

היום לשימחתי הגעתי לאסוף את הטבעת-כבר ברגע הראשון שמתי לב להשתקפות מוזרה בטבעת (כמו מרקם “נמר” בשקוף ומט בתוך הטבעת-שלא היה קיים בטבעת הקודמת).
גם המוכרות בסניף שמו לב לזה ודברו עם שרות לקוחות.
הטבעת נשארה בסניף ואמרו לי שישלחו אותה שוב לשירות לקוחות – אני תוהה כמה זמן זה ייקח הפעם?

בנתיים נתנו לי פיצוי...משהו בלתי ברור-עם מגנט ומראה שסרבתי לקחת..זה פיצוי על רדיפה אחר טבעת במשך חודשיים ויותר?

אני חוששת שחל טיפול לקויי ביותר. מאוד התאכזבתי משירות הלקוחות.

מצפה לקבל טבעת תקינה בקרוב ולקבל הסבר על השירות הלקוי
מצפה לפיצוי הולם

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה