|
|
|
|
|
|
עגילים פגומים |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברצוני להביע את אכזבתי משירות הלקוחות ולא אנקוב בשמה של מקבלת התלונות .
אציין שאני כלקוחה טובה מאוד אשר רוב תכשיטיה נרכשו ברשת מאוכזבת עד מאוד מאוד מאוד מהיחס המזלזל והקר בגיו עגילים שנרכשו במחיר לא זעום וכבר שלוש פעמים נשלחו לתיקון .
כל פעם נדרשתי לשלם סכום עבור התיקון .
היום כמחאה לסכום שנדרשתי לשלם השארתי את העגילים בדוכן בקניון ערד .
צר לי שלא נעניתי ולא באתם לקראתי למרות מדניות החברה שזה הנוהל .
היה כדאי לבדוק לעומק ולחרוג המנוהלים ולפצותה בתכשיט חלופי .
אין ברצוני לאיים אך אציין אני מקווה מאוד לקבל תשובה לשביעות רצוני .
ומקווה לא לפנות לערוץ 10לתוכנית הכל כלול
מקווה שהעניין יטופל בצורה מכובדת .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|